niedziela, 22 stycznia 2012

Murrano & Dzień Babci

Cześć :) Wybaczcie, że przez cały dzień nie zdołałam napisać notki, ale dzisiejszy dzień jest dla mnie trochę bardziej szczególny niż wszystkie. Miałam dodać zdjęcia kubków na Dzień Babci, ale oczywiście zapomniałam. Znalazłam jednak w internecie podobieństwa:





A tak poza tym, to znalazłam świetny e-sklep z biżuterią. Najbardziej spodobały mi się bransoletki, niektóre z nich są naprawdę w przystępnej cenie. Każdy znalazłby tam coś dla siebie. :) Kilka zdjęć:

1.
2.
3.
Ceny:
1. 49,00 zł
2. 26,00 zł
3. 290,00 zł (srebro najwyższej próby)

Planuję zamówić sobie kilka. :) A Wy co myślicie o tym?
www.murrano.pl

4 komentarze:

  1. ta niebieska bransoletka najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 jest po prostu śliczna <3
    Czekam na następną notke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten blog jest swietny! pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 bransoletka jest prze-prze $liczna
    Ja również czekam na następna notkę :)

    OdpowiedzUsuń