piątek, 20 stycznia 2012

New music

Hej! Ale dzisiaj ponury dzień. Za to na jutro plan mam wypełniony po brzegi, bo w końcu Dzień Babci! Kupiłam kubki, które bardzo mi się podobają. Właściwie dlatego, że są jak najbardziej praktyczne. Przy następnej notce dodam zdjęcia. :) Natomiast teraz chciałabym napisać trochę o muzycznych nowościach. Z pewnością to nie jest nową wieścią, ale Paulla Ignasiak jest chora na raka. Dobiło to większość fanów, tymbardziej że zostało to skrytykowane. Dzisiaj dała koncert w Dzień Dobry TVN, który miałam okazję oglądnąć i nie wyglądała zbyt dobrze. "Tona" makijażu, włosy zafarbowane na ciemny odcień. Zaśpiewała piosenkę "dwa słowa dla życia", która na dzień dzisiejszy prezentowała jej życie, moim zdaniem. Jednak mam nadzieję że w najbliższej przyszłości wszelkie operacje powiodą się i znów będzie tryskała zdrowiem. :)

Tymczasem przeglądałam jeszcze hity na eska.pl i kilka z nich wpadło mi do ucha. Pojawił się nowy kawałek Sak Noel- Paso. Jest bardzo podobny do poprzedniego- loca people. Wydaje mi się że w ostatnim czasie bardziej popularny stał się David Guetta. Rzeczywiście ma sporo fajnych kawałków.

Co tam jeszcze... a, i oczywiście jest już nowa piosenka Sylwii Grzeszczak- Karuzela. Wprost uwielbiam jej słuchać, zwłaszcza kiedy mam czasami gorsze dni. :) 
Natomiast moimi ulubionymi do tej pory piosenkami są: Mike Candys- One night in Ibiza oraz uwielbiany przez wieeelu Michel Teló- Ai Se Eu Te Pego! <3
Macie tutaj: 






Jak mi się uda to napiszę jeszcze wieczorem. Miłego dnia! :*

2 komentarze:

  1. Sylwia Grzeszczak! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulla trzymaj się dasz radę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń