piątek, 27 stycznia 2012

Nowości muzyczne & jazda

Hej! Tak sobie dopiero dzisiaj przypomniałam, że już niebawem moje urodziny. W związku z tym kompletnie nie wiem co i jak zaplanować. Nie mam kompletnie pojęcia czy organizować jakąś małą imprezkę, czy dać sobie w tym roku spokój. Dzisiaj czekała mnie bardzo miła niespodzianka, gdyż przesyłka, prezent od rodziców przyszedł trochę za szybko, więc dali mi go już dzisiaj. :D Oto mój prezent:


Figurka wygląda o wiele ładniej niż na zdjęciu, ma bardzo wyodrębnione szczegóły. Znalazłam aukcję na Allegro i kosztowała ona 60 zł. :) Ogólnie jest prześliczna, między innymi dlatego że konie są dla mnie częścią życia.
Jutro zapowiada się mroźny, ale baaardzo ciekawy i pełen przygód dzień. Właściwie to jedna godzina. Jedziemy z B. ♥ do Winnicy, w teren. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak bardzo zimno (przecież będziemy ubrane na cebulki :D), no i że dosiądziemy Andaluzji i Saby. :) Poniżej ich zdjęcia:


Saba, którą dosiada B. ♥


Oraz Andaluzją, którą dosiadam ja. :) A tutaj jeszcze zdjęcie z poprzedniej jazdy:


W rzeczywistości nie jesteśmy tak bardzo grube, po prostu było zimno, haha. :) Jutro powinnyśmy mieć zdjęcia z tereniku, więc w wolnym czasie oczywiście dodam.

Jako muzyczną nowość, chciałabym dodać piosenkę, która widnieje na "20" Radio Eska. Posłuchajcie:


Bardzo mi wpadła w ucho i na dzień dzisiejszy jest moją ulubioną. Na te smutniejsze i weselsze chwile. :)
Jeszcze chciałabym dodać, że jedną z najlepszych stron, gdzie piszą o nowościach z Hollywood i nie tylko jest www.pudelek.pl Zajrzyjcie w wolnej chwili, jeśli Was to interesuje. :)
Na dzisiaj już kończę, serdecznie pozdrawiam kilka ważnych osób: Natalia, Ola, Bożena, Paulina, Magda, Dawid i Agnieszka. Dziękuję, że jesteście. :* Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz