środa, 25 stycznia 2012

Po chwilowej przerwie...

Witajcie, na początek chciałabym Was przeprosić za moją chwilową nieobecność. Na ostatnich dniach brakuje mi wolnego czasu. Nagła zmiana, bo w zeszłym tygodniu nie wiedziałam co mam z nim robić. :) Dzisiaj praktycznie spędziłam cały dzień z B., później spacer i zleciało. Nie mam na dzisiaj niestety żadnego konkretnego tematu, ale na następną notkę (która powinna pojawić się pojutrze, gdyż na jutro planowana jest pidżama party :D) postaram się zaplanować coś ciekawego.
Tymczasem robiłam spore porządki w szafkach, i wiecie co? Znalazłam tyle rzeczy, o których nigdy wcześniej bym nie pomyślała, że są moje. :) A między innymi jest to ramka, w którą włożyłam zdjęcie Magii. Magia jest to klacz, która nauczyła mnie przeżywać niezapomniane przygody, nie jest zwolenniczką przytulanek, ale i tak ją kocham i nigdy nie zapomnę. Tęsknię, niewyobrażalnie bardzo za jej fochami, przytupami i szaleństwami, które razem przeżyłyśmy w terenie. Ale niestety życie polega również na rozstaniach, takich na zawsze...
Jak na złość, w Open FM lecą teraz same "przymulone" piosenki, właśnie takie, które przypominają mi Magię. Nie wiem czemu, ale po prostu tak reaguję na rozstanie z czymś/kimś, na czym/kim mi bardzo zależało. :)
Jutro zapowiada się niesamowity dzień z N. Ale koniec już mojego marudzenia. :) A jak Wam minął dzień?

  
btw. właśnie to zdjęcie wsadziłam w ramkę :)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2 komentarze:

  1. Super!!! Jestem tajemniczą osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koniki :******

    OdpowiedzUsuń