wtorek, 31 stycznia 2012

Po feriach... :)

Hej! Jak niektórym z Was minęły ferie? Mi pierwszy tydzień raczej nudno, ale na drugi nie narzekam. Kiedy wróciłam do szkoły wydaje mi się że jest znowu lepiej, bo mam na co dzień najbliższych ludzi. Pomijam temat nauki, bo tutaj jest więcej do zarzucenia. :) Jest jej jakoś więcej, nie mam czasu kompletnie na nic. Dlatego też boję się o bloga.
Tymczasem intensywnie myślałam nad tym, co dzisiaj dodać. Każdy pewnie słyszał o ACTA, więc ucierpi na tym mój blog, gdyż będę mogła Was tylko przekierowywać na odpowiednie strony gdy będę chciała coś pokazać. Nie zapowiada się dobrze, ale mam nadzieję że tym razem nie zakończy się usunięciem bloga. Więc ostatnio baaardzo spodobała mi się piosenka Dev ft. Enirque Inglesias - Naked. Słucham jej od kilku dni i jakoś nie mogę przestać. :) Moja koleżanka oszalała na punkcie One Direction. Moim zdaniem nie są źli, ale też nie najlepsi. Mają chłopaki swoje 5 minut, ale prędzej czy później to minie, tak jak wszystkim tymczasowym gwiazdom. :) No, swoją drogą są bardzo przystojni, zwłaszcza Liam. ;d
Ostatnio wybierałam się do sklepu po nowe czasopisma i do teraz tam nie doszłam. Nie mam pojęcia co nowego słychać w świecie show-biznesu, a przyznam że jestem tego bardzo ciekawa. Może zaproponujecie coś nowego? :)
Dzisiaj wstawię tylko zdjęcie ogiera, na którym jechałam w sobotę w teren oraz zaliczyłam porządną glebę. Nie z jego winy, więc tylko wstałam, przytuliłam go i pogalopowaliśmy dalej. :D Jutro zabiorę się za zapisanie kolejnych tematów na bloga, więc obiecuję poprawę, tym co na mnie tak krzyczeli. :) Cieszę się, nawet bardzo że Wam się podoba, no i dziękuję. :* Dobranoc!

1 komentarz:

  1. Fajne jest to, ze piszesz o nowinkach ze świata- każdy znajdzie coś dla siebie :)
    One Direction <3

    OdpowiedzUsuń