poniedziałek, 23 stycznia 2012

Trochę o koniach...

Cześć :) Kilka osób poprosiło mnie, żebym napisała nieco o koniach. Bardzo się stęskniłam za jazdami, ale od marca znowu zaczynamy szaleć. Właściwie to nie wiem od czego zacząć... o tych zwierzętach, o jeździe można by było pisać przez miesiąc i jeden dzień dłużej, ale ja chciałabym streścić się i przede wszystkim zaciekawić. :) Ogólnie rzecz biorąc, jazda konna jest popularna wśród nastolatek, a nawet u hollywoodzkich gwiazd, jak Miley Cyrus, natomiast ja "zaraziłam się" tą pasją w połowie zeszłego roku. :)


Na pewno najprzyjemniejszą rzeczą w jeździe konnej jest wspólny wyjazd w teren z przyjaciółmi. Dziki cwał po otwartym terenie jest po prostu nie do opisania. :) Jednak żeby zajść tak daleko, należy mieć w małym paluszku teorię jak i praktykę :) Niektórym wydaje się że jazda to jest najprostsza rzecz na świecie, ale niestety tak nie jest.
Więc to chyba na tyle co mogłam opowiedzieć, żeby wiedzieć jak to jest to trzeba to przeżyć. :) Pozdrawiam wszystkich jeźdźców, miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Super, juz sie nie moge doczekac naszych terenow! ;* dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. $licznie , mam nadzieje że za niedługo zaczniemy tak jezdzić . Wakacje :D Dzikuje ja ciebie tez :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko , jest jezdzić dzikim cwałem :D pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń