poniedziałek, 27 lutego 2012

Dostawa z Avonu

Hej! :) Jak Wam mija poniedziałkowy wieczór? Ja przyznam, że jestem zmęczona siedząc do 15:20 w szkole, a w dodatku nawet teraz nie mam czasu na chwilę relaksu. Tak naprawdę nigdy mi się nie chciało uczyć, ale jeżeli chce się coś w życiu osiągnąć, to trzeba dać z siebie maksimum. Tym bardziej, że nie robię to dla innych, tylko dla samej siebie. Chcę przecież zrobić kolczyka w pępku na wakacje, no i przede wszystkim pojechać na obóz konny do Mrzeżyna. Muszę wierzyć w to, że wszystko potoczy się tak jak trzeba, no i... że będzie dobrze. :)
A tymczasem, wkraczając w temat dzisiejszej notki, dzisiaj odebrałam dostawę z Avonu. Przypomnę, że Avon to sklep z kosmetykami, ale zamówienia można składać niestety tylko za pomocą konsultantek. Więcej dowiecie się tutaj: avon
To pierwsze, to głęboko oczyszczająca maseczka przeciw wągrom, natomiast drugie to peeling głęboko oczyszczający pory. Są to dla mnie najlepsze kosmetyki, zwłaszcza w tym okresie, kiedy moja skóra na twarzy przeżywa napad wągrów :D
Woda toaletowa Scentini o zapachu białego drewna oraz owoców tropikalnych - moje ulubione perfumy :) Kosztują około 20 zł.
Odżywczy krem do ciała. Naprawdę działa po kilku dniach i skóra (zwłaszcza w porach zimowych) nie jest ani szorstka, ani sucha. :)
No i jeszcze jeden produkt z serii Avon Clearskin. Jest to oczyszczający tonik.

To wszystko co miałam Wam na dzisiaj do pokazania. Niestety nie wiem czy uda mi się w najbliższym czasie coś napisać, ponieważ codziennie mam coś do roboty, nawet na weekend. I nie chodzi już tylko o naukę. :) Tymczasem wracam do niej, miłego wieczorku! :)

4 komentarze:

  1. Super, też mam ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki z Avonu <3 Kiedy napiszesz następną notkę? Bardzo lubię Twojego bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notki staram się pisać w każdej wolnej chwili, chociaż nie zawsze ją mam. Bardzo mi miło, dziękuję. : )

      Usuń