sobota, 18 lutego 2012

Na początek ;)))

Cześć, tu Ola. Paulina pisała Wam wczoraj trochę o mnie. Postaram się pisać o rzeczach, które najbardziej interesują nastolatki- moda, zakupy, czas wolny ;) Na początek pokaże Wam stronę sklepu internetowego z biżuterią, którą pewien członek mojej rodziny znalazł. Dostałam w prezencie bransoletkę z tego sklepu lecz jak to zawsze ze mną jest, musiałam ją zgubić :( Ale mam nadzieję, że niedługo dostanę kolejny tak śliczny prezent. A oto kilka przedmiotów z tej stronki:


17 zł


17 zł
15 zł


10 zł


Jak Wam się podobają? Te wszystkie rzeczy znalazłam na stronie www.bydziubeka.pl ;))

9 komentarzy:

  1. Jezuu ta Olka jest bezsensowna ... od razu mówie ze wole Pauline

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale, ze nie!!! Obie są fajne ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ola ładniejsza ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, Paulina ma o wiele ładniejszą urodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym co napisała na gorze , tak Paulina jest o wiele ładniejsza od Olki na tym zdjęciu co dodały to Olka bardzo brzydko wyszła a poza tym ma olbrzymiaste czoło .. :-)

      Usuń
  5. Hahahah, jak macie coś do mnie to powiedzcie mi to prosto w oczy bo tak w komentarzach to każdy umie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. I ona , co napisała że masz duże czoło (hahaha) to ma racje .... Paulina ma o wiele ładniejszą urodę

    OdpowiedzUsuń