sobota, 11 lutego 2012

Newsy, newsy...

Chyba zaczynam przyzwyczajać się do pisania notek raz na tydzień. Przez cały czas jestem zawalona nauką, zaczęłam mieć problemy z chemią i trzeba było bardziej się przyłożyć. Mam nadzieję że będzie lepiej w przyszłości i w sprawie bloga, i nauki. :)
Teraz zaczęłam zdawać sobie sprawę z tego, że jeśli chcę osiągnąć coś pisząc tego bloga, to musi to być jedną z najważniejszych dla mnie rzeczy. Muszę wprowadzić taką zasadę w życiu, bo jeśli coraz mniej piszę to nie ukrywając, oglądalność pada na łeb i piszę tylko dla siebie. Pomińmy już moje wielkie przemyślenia... :)
Czytałam ostatnio Pudelka i dowiedziałam się sporo ciekawych rzeczy ze świata. Otóż słyszeliście o tym, że ciąża Beyonce była prawdopodobnie fałszywa? Krążyły już o tym plotki, ale nadal nie wiadomo co jest prawdą. Mimo tego, zostały zamieszczone w internecie zdjęcia małej Blue Ivy. Znajdziecie je tutaj: zdjęcia
Skoro mowa już o Beyonce, rodzice Blue Ivy chcą także opatentować jej imię. Moje zdanie jest takie, że jestem w stanie zrozumieć to, że są sławni i tym samym sławne jest ich dziecko, ale to co robią jest już ogromną przesadą. Fakt faktem, że nie mają co robić z pieniędzmi. :) Więcej tutaj. Co o tym myślicie?

Znalazłam też artykuł o Anji Rubik. Była na imprezie z Heidi Klum, Miss Universe, Julianne Moore i innymi. Przyznam, że wyglądała całkiem nieźle, chociaż raczej nigdy za nią nie przepadałam. Być może przez zamieszania z Joanną Krupą. Szczególnie zauważyłam, że Nicki Hilton (co widać na zdjęciu) ma przerażające nogi. Według mnie powinna założyć długą suknię, jak niektóre z uczestniczek tej samej imprezy. Zdecydowanie najładniej wyglądała Heidi Klum. :) Szczególną relację z imprezy znajdziecie tutaj.

A teraz trochę humoru. :) Magda Gessler ponoć schudła 17 kilo. Jak dla mnie, w dalszym ciągu kompletnie tego nie widać, nawet jeśli jest to prawdą (w co z lekka wątpię :)). Na zdjęciach jest ubrana w  ciemne kolory ubrań, co na pewno trochę ją wyszczupla. Rozśmieszyły mnie szczególnie dwa komentarze: "mistrzostwo świata, biały stanik pod czarny prześwitujący sweterek"- rzeczywiście, nie wygląda to zachwycająco :) I drugi: "Ona jest dziwna. Na górze taka szeroka, a na dole wąska. Jak trójkąt, tylko do góry nogami." Hehe, faktycznie tak wygląda. Dodatkowo sama Gessler gadała całkiem pogrążające samą siebie komentarze. Twierdziła, że była to luksusowa dieta, dostępna nie dla wszystkich. Robi z siebie wielką gwiazdę i myśli że jest kimś, ale niestety... :) Popatrzcie na zdjęcia: klik. Jak wrażenia?

To by było na tyle. Miłego wieczoru. :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz