sobota, 25 lutego 2012

s. Oliver

Cześć :) Dzisiaj jestem po ciężkim dniu wysiłku, ale resztkami sił i nerwów go przeżyłam. Napiszę notkę streszczając się, bo jestem meeega zmęczona. A więc chciałabym przedstawić Wam pewną niemiecką markę odzieżową, która powstała w 1969 roku. Posiada swój własny Dom Mody, no i wyznacza trendy mody podobnie jak Prada, Tommy Hillfiger, Versace. Ubrania są klasyczne jeżeli chodzi o bardziej wygórowane ceny i podniosła linię Selection by s.Oliver, równie luksusową linią odznacza się QS by s.Oliver produkująca młodzieżowe ubrania. Casual Men i Casual Women to linia, w której produkowane są ubrania codzienne. Pokażę Wam kilka ciuchów z kolekcji Casual Women:

Płaszcz- kolekcja: luty 2012, cena: 899zł
Spodenki- kolekcja: kwiecień 2012, cena: 199zł
Bluzka- kolekcja: kwiecień 2012, cena: 119zł

No i jeszcze do wszystkiego dodam, że s. Oliver to nie sieciówka, tylko marka. :) Więcej znajdziecie na poniższych stronach:

Dziękuję i pozdrawiam osobę, która przedstawiła mi s.Oliver. Miłego wieczoru! :)

4 komentarze:

  1. Podobaja mi sie spodenki :]
    swietny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko że ciuchy są takie drogie, ale na szczęście nie wszystkie ;d
    planuje zamówić tą bluzke :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, s.Oliver nie prowadzi internetowego sklepu, jedynie w wersji niemieckiej prowadzonej tylko dla Holandii, Austrii i Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh.. szkoda. To trzeba będzie wybrać się do Niemiec :D

    OdpowiedzUsuń