piątek, 24 lutego 2012

Weekendowo&modnie

Hej! Ale się stęskniłam za blogiem. Nie będę zanudzać Was tym co robiłam i tym, czego nie zrobiłam w tym tygodniu, więc przejdę od razu do rzeczy. Postaram się, żeby dzisiejsza notka zrobiła jakiekolwiek wrażenie, no i była dłuższa niż zazwyczaj.
Niebawem wybieram się do centrum handlowego, żeby z urodzinowych pieniędzy zrobić wielkie zakupy. Niestety jednak nie mam kompletnie pojęcia czego chcę. Co myślicie o rzeczach tego typu?:

Przyznam, że ostatnio jakoś najbardziej przypadły mi do gustu. No i wydaje mi się, że są nawet modne. :)
Szukałam dla Was dużo newsów ze świata i znalazłam parę ciekawych artykułów, dotyczących tych najsławniejszych ludzi show-biznesu. A więc zapewne każdy słyszał o śmierci Whitney Houston. Byłam bardzo zszokowana tą wieścią i zrobiło mi się bardzo smutno, bo była to naprawdę bardzo utalentowana osoba. Przeglądając jej piosenki, znalazłam jedyną, która w niesamowity sposób wpadła mi w ucho. Posłuchajcie: I will always love you...
Na Pudelku znalazłam artykuł, gdzie napisali, że brukowiec opublikował zdjęcie Whitney w trumnie. Jedyne zdanie, które na ten temat napiszę, to że jest to według mnie totalne zbezczeszczenie prywatności. Nie mam pojęcia, ile trzeba mieć inteligencji żeby zrobić coś takiego. Więcej przeczytacie tutaj: Brukowiec opublikował zdjęcie Whitney Houston w trumnie! 
A teraz rozweselmy atmosferę. Ania Wyszkoni urodziła córeczkę. Gratuluję :) więcej
No i słyszałam również, że Chris Brown prawdopodobnie pójdzie siedzieć za to, że... ukradł telefon komórkowy. Szok czy pogrążenie? Przeczytajcie
A skoro już poruszyłam temat Chrisa Browna, czy czytaliście o tym, że nagrał z Rihanną piosenki? Też byłam bardzo zdziwiona, zwłaszcza że mijają już trzy lata po pobiciu. więcej

Kończę już na dzisiaj, muszę omówić najważniejsze sprawy dotyczące jutrzejszego dnia z B. w Winnicy. Jedziemy sobie trochę pogalopować na tych dwóch rumakach:


Na pierwszym zdjęciu Agbar (na którym będę jeździć ja), natomiast na drugim Saba (którą dosiada B.). Więc życzę wszystkim fajnego weekendu! :)
Szczególne pozdrowienia dla Bożeny, Oli, wszystkich innych bliskich mi osób, oraz CZYTELNIKÓW! Dziękuję. :)

4 komentarze:

  1. Wszystkie ciuchy które dodajesz są boooskie! :)
    Czekam na następną notke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mają ładny kolor, turkusy będą modne tej wiosny. Ale co to za buty? Jesteś przecież dziewczyną, więc po kija nosić buty jak dla faceta? Kup jakieś dziewczęce botki, albo koturny.. ale na pewno nie coś takiego..

    Ładne koniki, pozdrów je ode mnie :)
    A zauważyłaś, że na drugim zdjęciu wygląda, jakby lewitował? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie masz rację z tymi butami, dzięki.
    W Sabie kryje się wiele tajemnic. :D

    OdpowiedzUsuń