piątek, 23 marca 2012

Co na weekend?

Witajcie :) Od razu informuję, że dzisiaj żadnych zdjęć nie będzie, za co również przepraszam.
Nie wiem dlaczego, ale piątkowe lekcje schodzą mi zdecydowanie najdłużej. Jakie macie plany na weekend? U mnie tradycyjnie - wypełnione po brzegi. Korzystając z "chęci pomocy" koleżanki, dzisiaj chciałabym omówić jakieś ciekawe wyjazdy, zajęcia które można wykorzystać w wolnym czasie. Jutro oczywiście jadę do Winnicy trochę pojeździć konno, a później wybieramy się na grilla nad jezioro. W mojej okolicy jest ich sporo, więc jest z czego wybierać. :)
 A więc jedną z moich propozycji jest wyjazd ze znajomymi nad jezioro. Pogoda jest niewątpliwie ładna, dlatego trzeba korzystać. W jutrzejszy wieczór, lub w niedzielę wybieram się do kina na "Igrzyska śmierci". Oglądał już ktoś? Zapowiada się bardzo ciekawie, ale zobaczymy czy się przeliczę. :) Tak naprawdę można by było wymieniać w nieskończoność sposoby na zabicie nudy na weekend. Można również przejść się na spacer do parku, wziąć swojego pupila i zafundować mu frajdę, bo chyba każdy pies uwielbia świeże powietrze i ogromny teren do biegania. Zakupoholiczki na pewno wybiorą się do jakiejś galerii handlowej, co według mnie też jest dobrą formą spędzania wolnego czasu.
Ok, to ja zaraz idę wszamać racuchy z jabłkami i pograć w The Sims 3. Jutro wieczorem oczekujcie następnej notki i mnóstwa zdjęć z wyjazdu. :) Miłego dnia!

P.S: Chciałabym WSZYSTKIM bardzo serdecznie podziękować za to że czytacie tego bloga i z wielką radością informuję, że jest Was coraz więcej. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz