wtorek, 20 marca 2012

Na sportowo & zahaczając o wakacje

Cześć. Jak Wam mija dzień? Mi bardzo dobrze, nawet bardzo bardzo bardzo dobrze. Nie będę wnikać w szczegóły, bo nie temu jest poświęcona ta notka. :) Jak sam tytuł mówi, dzisiaj chciałabym poruszyć temat sportu. Jaki jest Waszym ulubionym? Ja od początku tego roku szkolnego trenuję przede wszystkim koszykówkę. Od następnego prawdopodobnie znajdę się w reprezentacji szkoły, ale jeszcze mam wątpliwości co do moich umiejętności. :) Ogólnie lubię jeszcze grać w siatkówkę, a raz w tygodniu koniecznie muszę zaliczyć  2 godziny na basenie. No, bo z tego co słyszałam ruch to zdrowie, nieprawdaż? :)



















A teraz taka raczej tradycyjna sprawa. :) Co ubieracie na treningi? Według mnie wystarczy się wbić w wygodne dresy. Nie mówię o osobach, którzy preferują ubieranie się na sportowo na co dzień. Dla takich znalazłam dwa zestawy:



W tytule notki napisałam także, że zahaczę o wakacje. Jeszcze równe 100 dni. :) Właściwie skierowane jest to do fanów jazdy konnej. Jedziecie gdzieś na obóz konny, lub bardzo chcielibyście a nie wiecie gdzie? Ja znalazłam idealny dla siebie. W przystępnej cenie, nad morzem (Mrzeżyno). Więcej informacji znajdziecie: tutaj Zostało niewiele miejsc. :) 


Co myślicie o dodaniu notki np. o życiu zwykłej nastolatki, jej problemach? Czekam na propozycje w komentarzach. :)


21 komentarzy:

  1. Kocham tego bloga . ! <3
    Ale ty kochasz M <3
    Hahahhaha ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz ciekawsze posty, prooooszę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bo sport jest średnio interesujący, przynajmniej w tym wydaniu ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sport jest bardzo interesujący dla osób które go uprawiają.

      Usuń
  4. napisz coś jak można ciekawie spędzić wolny czas, ciekawe miejsca, różne hobby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest blog o podróżach, więc ciekawe miejsca odpadają. O hobby jest pisane wielokrotnie, chociażby w tej notce. Natomiast wymyślanie notek o wolnym czasie jest bez sensu, bo każdy go spędza tak jak mu się podoba.

      Usuń
  5. ciekawe miejsca, typu na co do kina, albo basen- tego typu. Postaraj się pisać notki takie bardziej od rzeczy bo piszesz o wszystkim i o niczym. Chcę dla cb dobrze, znam cie i dlatego staram ci się pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jeżeli jesteś taka mądra to czemu nie napiszesz notki? Wiem że mnie znasz, bo ja czytając Twój pierwszy komentarz od razu wiedziałam że to Ty. :D

      Usuń
  6. dobra, nie czepiaj się. Naucz się znosić krytykę :/ Pozatym chyba nie tylko jedna osoba cie zna i to nie jest ta o której myślisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, teraz ja się czepiam i nie umiem znosić krytyki. Napisałabym Ci coś, ale mam dzisiaj za dobry humor żeby się z Tobą kłócić.

      Usuń
  7. Pisz, jakos sie tym nie przejme...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie interesuje mnie to czy się tym przejmiesz, po prostu nie mam zamiaru się kłócić o to, jakich kłótni próbowałyśmy wcześniej unikać. Ja będę pisać swojego bloga tak jak mi się podoba, ty miałaś okazję "zabłysnąć" pisząc tutaj ale zrezygnowałaś, więc nie wiem ku czemu to wszystko zmierza...

      Usuń
  8. Wiesz, to co ci napisałam to nie była w sumie krytyka tylko chęć pomocy ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać. Zwłaszcza po tym jak stwierdziłaś że nie umiem znosić krytyki. :P

      Usuń
  9. Ten blog jest beznadziejny ;/ Pisz bardziej interesujące notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, to podaj propozycje.

      Usuń
    2. Ciekawią mnie konie. Może napisz notke jak jeździsz. Coś w stylu poradnika, lub twojej biografi związanej z końmi.

      Usuń
    3. Ciekawią mnie konie. Może napisz notke jak jeździsz. Coś w stylu poradnika, lub twojej biografi związanej z końmi.

      Usuń
    4. Ok, w takim razie notka będzie dzisiaj wieczorem lub jutro.

      Usuń