sobota, 17 marca 2012

Outfit + muzyczne nowości

Cześć! Jak Wam mija weekend? Mi cudownie, wróciłam z zakupów, w dodatku piękna pogoda. Trzeba ją wykorzystać :) Wzięłam pieska na 2-godzinny spacer na łąki i do tej pory śpi, hehe. Nigdy nie pokazywałam Wam moich pupilów, więc dzisiaj na koniec notki to zrobię. Obiecywałam że pokażę ciuchy w które dzisiaj się zaopatrzyłam i jak obiecałam, tak zrobię. Popatrzcie:



Wszystkie kupiłam w TAKKO, natomiast buty w Deichmannie. Trampki na zdjęciu wydają się być koloru czarnego, ale w rzeczywistości są szare. Planowałam wcześniej kupić zielone spodnie, ale nie było rozmiaru na mój wielki tyłek. :)
Co do muzyki, to w związku z tym że jestem fanką Kelly Clarkson, nie mogę przestać słuchać jej najnowszej piosenki - Stronger. Nowe pojawiły się także u Katy Perry (Part Of Me), Sean Paul (She doesn't mind) i innych. Warto posłuchać także kawałka Snoop Dogga i Wiz Khalifa - Young, Wild & Free, a także Paticia Kazadi i Matt Pokora- Wanna Feel You Now. Nie spodziewałabym się ich kolaboracji, ale wyszła bardzo dobrze. :)
No i na koniec zdjęcia moich ukochanych piesków:



Na pierwszym zdjęciu Ariss a na drugim Aron. :) Miłego dnia!

4 komentarze: