piątek, 2 marca 2012

Takie tam :))

Hejka, tu Ola. Niestety nie udało mi się napisać wcześniej notki, ponieważ dużo się w moim życiu ostatnio dzieje- szkoła, znajomi. Ale postaram się teraz pisać częściej. Przeglądałam ostatnio różne strony i w oko wpadło mi kilka rzeczy. Oto one:


Ta sukienka bardzo mi się podoba, bez przesyłki kosztuje tylko 50 zł :))


Balerinki, 28 zł



Kolorowy zestaw pasków, 17 zł


Pasiasta bluzka, 20 zł


Spodenki, 34 zł


Jesli chcecie, abyśmy z Pauliną poruszyły jakiś temat to piszcie propozycje w komentarzach ;)

PS. Pozdrowienia dla Marceli, Hani, Pauli, M. i innych <3

9 komentarzy:

  1. Dziewczyno jakie ty komentarze dodajesz ...
    BEZNADZIEJA :(
    Ps. Bierz przykład z Pauliny ona jest niezła ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ci się nie podoba to nie wchodź na tego bloga. Żałosne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko , tylko Paulina nie potrzebnie zapraszała ja do Współtwórcy ..
      A żałosne jest to ze Olka tematy pisze beznadziejne 'Takie tam' i z czym jest to związane ?? ...

      Usuń
  3. A skąd wiesz że to Paulina zaprosiła Olę? A nie na odwrót? -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że cię znam ?!..

      Usuń
  4. Przestańcie... Razem z Olą uzgodniłyśmy, że będziemy wspólnie prowadzić tego bloga. Jeśli chodzi o założyciela, to jestem nim ja, ale pod względem możliwości prowadzenia ja i Ola jesteśmy na równi. Nasze notki nie podlegają ocenie, która lepsza, która gorsza, a ja jestem wdzięczna za jej pomóc. I to wszystko na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli głupi tytuł postu ma dla was znaczenie to powodzenia. Owszem, różnimy się z Pauliną pod wieloma względami ale w gruncie rzeczy piszemy o tym samym. Poza tym po moich 2 postach komuś kto mnie nie zna ciężko byłoby stwierdzić że już mnie nie lubi i że jestem beznadziejna. Ale jak chcecie to piszcie takie rzeczy, mnie to nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak wam się nie podoba coś na blogu to piszcie to a postaramy się to zmienić

    OdpowiedzUsuń