piątek, 16 marca 2012

Weekend&Orsay

Hejka! Dzisiaj tak w miarę krótko, bo w dosłownym sensie padam na twarz. Wymęczyłam się na basenie, w saunach, dzień pełen atrakcji. Jutro lecę opustoszyć galerię, nareszcie doczekałam się dnia kiedy kupię sobie nowe rzeczy. Także jutro będzie ciekawsza notka, mam nadzieję :) Nie będę Was zanudzać moimi planami itd, więc przejdźmy do rzeczy. Na pewno słyszeliście już o takiej marce jak Orsay, ale jeszcze o niej nie pisałam więc warto wspomnieć. Moje poszukiwania nie poszły na marne, znalazłam sporo fajnych, niedrogich ciuszków. Tradycyjnie kilka zdjęć:
Kolekcja jeans on! :
Kolekcja Dreamy Paradise:


Aktualnie jest jeszcze sporo innych kolekcji, możecie je obejrzeć na oficjalnej stronie Orsay'a. :)
Przy okazji, zauważyłam że pojawiła się już na stronie TAKKO oferta z ubraniami, które chcę jutro kupić. 


W zasadzie najbardziej interesuje mnie pierwszy, drugi oraz trzeci zestaw. Mam tylko dylemat z kolorem spodni, bluzek, topów i koszuli. Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek propozycje. :) Miłego wieczoru!

P.S: Chciałabym Wam poinformować, że Ola postanowiła pisać bardzo rzadko (lub wogóle) na tym blogu. Myślę, że w tym wszystkim swoją rolę ma fala waszych negatywnych komentarzy o niej, swojego zdania na ten temat nie będę wyrażać. Jednocześnie chciałabym podziękować za te pozytywne komentarze, gdyż wtedy motywujecie mnie do dalszej pracy i dodajecie otuchy. Dziękuję! :) 





5 komentarzy:

  1. Orsay ma ubrania z takimi delikatnymi kolorami, podobają mi się. :)
    Ciuszki z Takko są świetne, jeśli chodzi o twój dylemat to mogłabyś kupić takie kolory, jakie są w gazetce. Pozdrawiam i czekam na następną notkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi mi o to, że chcę dobrać inne kolory niż te w gazetce, ale dziękuję ; )

      Usuń
  2. uwielbiam tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń