sobota, 10 marca 2012

Wiosenne trendy

Hej. Nie owijając, od razu chciałabym przeprosić, że nie pisałam dużo, za dużo czasu, ale byłam przemęczona całym tygodniem. 3 sprawdziany, kilka kartkówek - mam nadzieję, że rozumiecie jak to jest. Może już widzieliście, a jeżeli nie to właśnie zobaczycie najnowsze trendy prezentowane przez TAKKO. Kilka dni temu dostałam nowy magazyn z młodzieżową modą, która wchodzi w życie sklepu od 15 marca. Nie zrobiłam zdjęć z tej gazetki, gdyż miałam nadzieję że na ich oficjalnej stronie znajdę to samo, ale myliłam się. Mam jednak kilka innych zestawów:
Szalik: 35,99 zł
Kardigan: 99,99 zł
Koszulka: 29,99 zł
Dżinsy: 129,99 zł
Naszyjnik: 29,99 zł
Bransoletka: 19,99 zł
Bluza dresowa: 69,99 zł
Top: 29,99 zł
Dżinsy: 129,99 zł
Torba: 59,99 zł

Podoba mi się także ten zestaw, ale bez spodni:

Koszulka: 69,99 zł
Kardigan: 99,99 zł
Torba: 99,99 zł
Spodnie: 129,99 zł

Niestety na żadnym z tych zdjęć nie ma tego, co już w czwartek planuję zakupić. Dlatego też zaprezentuję to w piątek na sobie i podeślę Wam zdjęcia. :) Miłego wieczoru! 
                                                                                                                                 ~ Paulina

6 komentarzy:

  1. No to spotykamy się w Takko w czwartek :D
    Te ubrania są mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, tylko pytanie czy się znamy : D

      Usuń
  2. I to mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń