piątek, 20 kwietnia 2012

Modnie + trochę o koniach

Witajcie. Tak wiem, kolejny raz jestem zmuszona przeprosić za moją nieobecność. Fakt faktem że oglądalność spadła nieco, ale nadrobimy, prawda? :) Dzięki nowemu telefonowi uzyskałam już możliwość przesyłania zdjęć. Niestety usunęły mi się wszystkie, które miały dotyczyć outfitu do szkoły. Mam nadzieję że uda mi się je zrobić na następną notkę, ale tym razem wolę nic nie obiecywać. :)
Także przechodząc do tematu, chciałabym po raz w zasadzie pierwszy przeprowadzić głosowanie.
Co wybierzecie: TRAMPKI czy VANSY? Na odpowiedzi czekam w komentarzach.
W dzisiejszej notce chciałabym poruszyć najbardziej to, co jest teraz cenione w modzie nastolatek. Jest tego sporo, ale spośród wszystkiego wybrałam bejsbolówkę. Niestety bynajmniej w moim mieście nie zdołałam zauważyć jej w sklepach, ale w najbliższym czasie mam zamiar zamówić ją przez internet. Tutaj taki przykład stylizacji:


Jak dla mnie szpilki można by było zastąpić zwykłymi trampkami lub vansami, jak kto woli. :) W każdym bądź razie, co sądzicie na temat bejsbolówki? 
Przez ostatni czas z różnych powodów nie nadążam za tym, co teraz jest najbardziej modne, ale staram się nadrabiać straty. Zobaczymy co z tego wyniknie, albo będę równo z czasem albo jeszcze bardziej w tyle. :D

Jutro z samego rana mam ogromną nadzieję że padać nie będzie, gdyż wybieram się do Winnicy pierwszy raz dosiąść Barona. Nie pamiętam czy już go Wam przedstawiałam, a jeżeli to robiłam to zrobię jeszcze raz. :)

Ogromny, okrągły, jak tylko go widzę to mi dreszcze przechodzą. Ale cóż... warto spróbować czegoś nowego. Zmieniam wierzchowca, bo Agbar podczas jazdy bardzo wymachuje łbem, poza tym jest młody i energiczny, a ja dopiero przyzwyczajam się do takich koni. :) 
Jeszcze dzisiaj muszę się nauczyć całej budowy uzdy i siodła. Nawet nie zaczęłam, ale muszę dać radę, jeżeli chcę brnąć do przodu. :)
No to tyle na dzisiaj, dobranoc!

P.S: Co sądzicie o dodaniu notki na temat lekkich makijaży nadających się do szkoły?

9 komentarzy:

  1. Trampki :)
    Powodzenia jutro z Baronem, dasz radę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak z jazdy nici, pogoda nie dopisała. :(

      Usuń
  2. A, i co do pomysłu o makijażach, jak najbardziej jestem za, przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kolejna osoba, której bardzo się podoba ten pomysł, miło :)

      Usuń
  3. Sliczny konik ! Pomysl bardzo dobry przyda sie wielu.
    Ja jako nieliczna wybieram hansy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też podobają mi się vansy, ale bardziej odpowiadają mi trampki :)
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. niedługo bede zamawiała przez allegro bejsbolówkę :))

    OdpowiedzUsuń