piątek, 6 kwietnia 2012

Przedświąteczna atmosfera :)

Cześć :) Już na początek bardzo Was przepraszam, że tyle nie wchodziłam ani nic nie pisałam. Sama nie wiem czym to jest spowodowane. Wiadomo że nauka, ciągle coś się dzieje i nie wszystko mam pod kontrolą. Dzisiaj wstąpimy w świąteczne klimaty, które są już coraz bardziej silniejsze. Jutro przygotowania pójdą pełną parą, więc zapewne zamieszczę zdjęcia jeśli coś ciekawego i udanego upichcimy z mamą. :) Póki co, to nic szczególnego się nie wydarzyło. :)
Tak ostatnio się zastanawiałam o czym napisać. I jedyne co wpadło mi do głowy na dzień dzisiejszy to idole nastolatek. Co chwile są inni, nie uważacie? :) Jak nie Justin Bieber, to Zac Efron albo One Direction. Osobiście na dzień dzisiejszy najbardziej lubię kilka piosenek One Direction. A to jakby ktoś JESZCZE nie wiedział kim są:

Chociaż gustuję raczej w innych typach muzyki, ale i tak uważam że są naprawdę świetni, i co chyba  najważniejsze - ładni. :)
Nie zamieszczam zdjęć Justina Biebera, bo na pewno wzbudziłoby to bulwers niektórych osób. :D Sama przyznam, że nie lubię oglądać jego zdjęć. :D

Jest już wieczór, więc przydałoby mi się pójść spać żeby zbierać siły na jutrzejsze przygotowania. Mam nadzieję że uda mi się napisać coś o wiele ciekawszego. :) Dobranoc!

3 komentarze:

  1. One Direction <3
    Miło że wróciłaś, nie odchodź wiecej, a co gorsze nigdy nie usuwaj bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. racja, nie usuwaj bo jestes swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. one direction nie jara mnie zabardzo, ale są spoko ; )
    + NIGDY nie przestawaj pisać ; *

    OdpowiedzUsuń