sobota, 7 kwietnia 2012

Przygotowania do świąt & Muzycznie

Witajcie. Żebym nie zapomniała w dniu dzisiejszym o zdecydowanie najważniejszym, napiszę to już teraz.
Chciałabym życzyć Wam wesołych świąt, żebyście spędzili je w gronie najbliższych, smacznego jajka oraz mokrego dyngusa. :) 
Wracając do tematu wpisanego w tytule, na chwilę obecną nie posiadam żadnych zdjęć z dzisiejszych przygotowań. Jest to spowodowane tym, że ciasto jest jeszcze w lodówce, a ja spędziłam resztę dnia na dworze. Powiem że jest bardzo zimno, nie wiem jak u Was. :)
Zapowiada się na to, że ta notka nie będzie powalająco długa jak niegdyś wcześniejsze, ale mam nadzieję że będzie choć trochę ciekawsza od poprzedniej. Bardziej chciałabym posłużyć się kolejny raz Eską i zaprezentować kilka nowych piosenek, na dzień dzisiejszy lepszych pomysłów nie mam. :D
A więc to kilka piosenek które wpadły mi w ucho (niektóre z nich niekoniecznie chcą wypaść):
K'NAAN feat Nelly Furtado - Is Anybody Out There?
Rihanna feat Jay-Z - Talk That Talk
Michael Mind - Rio De Janeiro 
Taio Cruz - Troublemaker
Przypominam, że jeśli chcecie odsłuchać którąś z powyższych piosenek, wystarczy kliknąć na jej nazwę. :) Postanowiłam wprowadzić takie coś w życie bloga dla ułatwienia.
Późno już, więc na mnie już chyba pora, a zmęczona jestem bardzo. :) Dobranoc i jeszcze raz: WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

4 komentarze:

  1. wesołych świąt i życzę ci tego żebyś nadal prowadziła tak wspaniałego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś mega ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbę: napisz post o strojach do szkoły, może dodaj jakieś swoje sprawdzone zestawy. Bo zawsze nie wiem co założyć, chociaż mam szafe pełną ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł. Muszę coś jutro skombinować i dodać zdjęcie, dzięki. :)

      Usuń