sobota, 28 kwietnia 2012

Sposób na ładną cerę & Majówka

Cześć! Dawno tu nie zaglądałam, ale zbytnio nie miałam czasu, praktycznie całymi dniami nie było mnie w domu. Piękna pogoda, prawda? Akurat idealne wyczucie czasu, w końcu mamy tydzień wolnego. :) Macie już jakieś plany? Ja już dzisiaj postanowiłam wykorzystać słońce i opaliłam się, niestety aż za bardzo. Jutro zapewne nie wstanę z łóżka. Szkoda tylko że woda była zimna. :)
Przechodząc do tematu o sposobie na ładną cerę, na początek chciałabym zaznaczyć że rozumiem to, że niektórzy nie mają dostępu do katalogów bądź konsultantek z Avonu, ale w zasadzie ja tylko tych kosmetyków używam, chociaż postaram się polecić sprawdzone sposoby za pomocą kosmetyków ze sklepów dostępnych bezpośrednio w mieście. I chcąc powiedzieć "ładna cera", mam na myśli skórę twarzy pozbawioną wszelkich zmian, wągrów, porów i różnych opryszczek. :) Jaki jest na to skuteczny i sprawdzony przeze mnie sposób? Otóż to.
Każdego wieczoru kiedy już zmyję makijaż, wpierw wacikiem kosmetycznym smaruję twarz tym tonikiem:
Czynność tą powtarzam zazwyczaj 2 razy, więc do wykonania tego potrzebuję dwóch wacików. Jeśli ktoś nigdy nie używał toniku, należy zaopatrzyć się w większą ilość, gdyż należy przemywać twarz dopóki ten wacik nie stanie się czysty. :) 
Czasami (np. 2 razy w tygodniu) zamiast toniku, używam peelingu lub maseczki. (zielone - peeling, niebieskie - maseczka):
Po tym, na miejsca zmian na skórze, na opryszczce czy na jakimkolwiek innym dziadostwie, nakładam szybko działający żel. :) Wygląda on tak:
Jeżeli będziecie wyżej wymienione czynności powtarzać codziennie, efektu spodziewajcie się po mniej więcej tygodniu. :) Naprawdę skuteczne, jestem z tych kosmetyków bardzo zadowolona.
Zrobiło się już trochę późno, lecę pod ziiiimny prysznic i oglądnąć jakiś film. Leci coś ciekawego? :)

P.S: Pomysł na następną notkę to zdrowe odżywianie się nastolatki i czym zastąpić drastyczną dietę. Co wy na to? Ewentualnie pomysły podawajcie w komentarzach.
P.S2: Dziękuję Wam bardzo za to, że czytacie tego bloga. Z dumą pochwalę się, że jest Was coraz więcej, mimo, że nie widać tego po ilości komentarzy. :) Do ogólnych wyświetleń bloga jeszcze trochę, i dojdziemy do pierwszego 1000! ♥

Dobranoc! :*






6 komentarzy:

  1. No to musimy sie bardziej starac, bo musi byc 1 000 000 :)
    Jesli mowisz ze polecasz, to zabieram sie za skladanie zamowienia tym samym czekajac na kolejna notke <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 1000000 duuużo brakuje, ale miło że do tego chcesz dążyć :)

      Usuń
  2. o, super! dzięki :)
    super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj jakieś swoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żebyście chcieli je zobaczyć, hehe. :)

      Usuń