piątek, 13 kwietnia 2012

Weekend!

Cześć! :) Dzisiaj bez konkretnego tematu, ale zapowiadam już, że następna notka będzie dotyczyła outfitów do szkoły. Korzystam z pomysłu dobrej koleżanki, za którego serdecznie dziękuję. Mam już kilka zdjęć z dzisiejszego dnia, ale niestety brak możliwości by wrzucić zdjęcia na laptopa. Jeden telefon poszedł do naprawy, a drugim nie umiem się obsługiwać by móc go podłączyć. Haha, ta dzisiejsza technologia.
Tak w ogóle to opowiadajcie jak Wam święta minęły, 3 dni w szkole? U mnie dużo by opowiadać, ale nudne by było rozpisywanie się. :)
No nic, ja muszę uciekać. Spodziewajcie się notki jutro w godzinach porannych, ale nie obiecuję że będzie to temat który zapowiadałam. Trzymajcie się :)

6 komentarzy:

  1. Czekam niecierpliwie :)
    Póki co, u mnie wszystko w porządku. A u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za dobra koleżanka? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie ta notka?! Miała być następnego dnia a minął tydzień i nic... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale miałam tymczasowe problemy z zrzucaniem zdjęć z telefonu do komputera.

      Usuń