piątek, 25 maja 2012

Mother's Day!

Hej. Dzisiejsza notka będzie krótka i na temat, ponieważ jestem przemęczona i jedyne o czym marzę, to odespać cały tydzień. W dodatku jestem zdenerwowana z powodu internetu, który raz działa raz nie i przez to nie mogłam dodać notki. Więc bardzo długo szukałam rzeczy, które mogłabym sprezentować swojej mamie. Jednak postanowiłam zdać się na własną wyobraźnię i podarować jej to, co najbardziej kocha - własnoręcznie wykonane. Zrobiłam bukiecik składający się z czterech kwiatków. Gałązki są prawdziwe, natomiast listki i płatki z bibuły. A oto efekt pracy:




Takowy bukiecik to dla mnie stanowczo za mało, więc kolejnym prezentem będzie tradycyjna rzecz- laurka.  Według mnie nie jest to tylko dla dzieci, ponieważ w dobry sposób można upamiętnić ten szczególny dzień. 



Właśnie w taki prosty i tani sposób można uszczęśliwić swoją mamę. :) Teraz pozostaje tylko znaleźć dobrą kryjówkę na prezenty oraz czekać do jutra. :)
Tymczasem kochani ja zmykam spać, bo piszę półprzytomna. Dobranoc!

PS: A wy w jaki sposób jutro uszczęśliwiacie swoje mamy? 





2 komentarze: