sobota, 23 czerwca 2012

Coraz bliżej wakacji!

Cześć! Dawno mnie tu nie było, powodu chyba nie muszę podawać, wiadomo że chodzi o koniec roku. Tymczasem oceny wystawione, udało mi się wszystkie poprawić. Ogólnie rzecz biorąc - jestem zadowolona. A Wam jakie średnie udało się zdobyć? :)
Dzisiaj mam sporo zdjęć, trochę też zahaczymy o wakacje oraz przykłady, jak je można spędzić. Dawno temu obiecywałam, że wstawię zdjęcia outfitów do szkoły, dzisiaj nadszedł dzień, w którym je mam. Rok szkolny się kończy, ale tak można się ubierać również gdziekolwiek indziej. :) Są to proste, wygodne ubrania. Zobaczcie sami:


Krótkie, jeansowe spodenki, wąski pasek, podkoszulek, wygodne klapki i powstaje coś fajnego. :) Miałam tutaj też na sobie mój ukochany, ulubiony naszyjnik. Oto on:


+ nowy kolor paznokci:


Jak widać, kolor NUDE zawsze spoko! Mi się bardzo podoba. :) Niestety paznokcie do dzisiaj nie przeżyły, nudząc się na lekcjach lakier musiał zostać pozdzierany. 
Wynalazłam jeszcze nieco nowsze zdjęcie, tak ubrana poszłam do szkoły bodajże w czwartek:


Rano miałam mało czasu na myślenie, w co się ubrać. Postawiłam na trampki, legginsy oraz bluzkę z krótkim rękawkiem. No i oczywiście sporo bransoletek na rękach. :)

W zeszłym tygodniu na weekend byłam nad jeziorem. Woda zimna, ale słońce przygrzewało. Z racji tego że nie lubię się opalać, siedziałam tyłem do słońca, i omal nie doznałam poparzenia na plecach. :D Przy okazji zrobiłam kilka fotek: 



Widoki nie są powalające ze względu również na to, że to wprawdzie nie jest jezioro a żwirownia. No ale fajne miejsce do odpoczynku, relaksu. 

Więc zahaczając o wakacje, został już tylko tydzień. Skoro już tyle wytrzymaliśmy, to i ten tydzień przeżyjemy. Jak mnie dopadnie lenistwo, to może dzień, dwa sobie odpuszczę. :) Macie już jakieś plany? Ja po zakończeniu roku mam dwa tygodnie wolnego, właściwie może nie do końca wolnego, bo mam podwojone treningi. 14 lipca przeznaczam na pakowanie, no a w międzyczasie na tygodniu wybiorę się na miasto po nowy strój kąpielowy i kilka nowych ciuszków. Wyjeżdżam 15 lipca na obóz konny do Stajni Pestka w Mrzeżynie, co jest spełnieniem moich marzeń, gdyż zawsze nim był terenik przy zachodzie słońca, na plaży... :) Obóz kończy się dnia 21 lipca, na miejsce przyjeżdża moja rodzinka by kibicować mi na zawodach (oczywiście konnych :D), a później jedziemy do Pobierowa na 3, lub więcej dni. No i na koniec wracamy do Legnicy i zobaczymy, co jak dalej będziemy spędzać wakacje. 
Znalazłam kilka fajnych zdjęć. Mam nadzieję że właśnie tak będzie wyglądać teren nad morzem:




A już w czwartek koleżanka z klasy organizuje imprezę, będzie spędzona z najfajniejszymi osobami, więc na pewno nie będzie nudno, a będzie sporo zdjęć! :) 
Na tygodniu również będę miała zdjęcia z moich treningów, więc postaram się je do którejś notki dołączyć. I oczywiście zdjęcia, filmiki z obozów regularnie będą dodawane, w czasie trwania obozu lub po zakończeniu. :) 

Następnej notki spodziewajcie się na tygodniu, miłego weekendu!

PS: Blog przechodzi zmiany. Już niedługo całkiem nowy wygląd! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz