niedziela, 24 czerwca 2012

Zmiany w blogu

Hej :) Jak Wam minęła niedziela ze świadomością że to już ostatnia niedziela w tym roku szkolnym? Mi świetnie, cały dzień spędziłam poza domem, na świeżym powietrzu. To trochę niepodobne do mnie, ale cuda się ponoć zdarzają. :D
Dzisiaj zwięźle, bo chciałam tylko poinformować o konkretnych zmianach w wyglądzie (i nie tylko) bloga. Oto one:

  • uległ całkowitej zmianie nagłówek oraz ogólna kolorystyka (przerzuciłam się na kolor pomarańczowy, bardziej żywy i mniej dziewczęcy niżeli różowy :)) 
  • ze względu na różne pochodzenie czytelników, co dało się zauważyć patrząc na statystyki, dodałam opcję tłumaczenia treści na praktycznie wszystkie języki świata
  • zaistniała opcja wyrażenia reakcji po przeczytaniu danej notki. Znajduje się to pod każdym postem. Dzięki temu mogę dowiedzieć się od Was, czy podobała się Wam notka, czy też nie. :)

Od czasu do czasu będą się pojawiać ankiety, oczywiście dotyczące prowadzenia bloga, coś na zasadzie głosowania, np. do Was będzie należał wybór tematu na następną notkę. Wydaje mi się, że wtedy będziecie chętniej czytać tego bloga. :)


No to chyba wszystko, zapraszam do korzystania z nowych opcji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz