niedziela, 1 lipca 2012

Let's do something crazy! + MUST HAVE

Hej, jak Wam mija niedziela? Mi nieco nudno, za to bardzo gorąco. Wczoraj mój termometr wskazał aż 30 stopni :O Mam takie dziwne uczucie, że dzisiaj muszę odrabiać lekcje i pakować się do szkoły. Jakoś kompletnie nie czuję nastroju wakacji!
Dużo razy już pisałam, że 15 lipca wyjeżdżam na obóz, a później jeszcze zostaję kilka dni nad morzem. To związane jest też z moją nieobecnością, chyba że zdarzy się, że dam radę napisać notkę na telefonie. :) Wtedy powrzucam trochę zdjęć. Ale o tym kiedy indziej.
Więc dzisiaj chciałabym napisać o tym, co "szalonego" można zrobić w tegoroczne wakacje. Tak poza tematem jak myślicie, jaka piosenka będzie hitem lata? :)
Ja mam zamiar po przyjeździe z nad morza zrobić sobie kolczyk w pępku. Jak myślicie, dobry pomysł? Miał już go ktoś z Was? Szczerze mówiąc obawiam się, że będzie mnie boleć. Nie samo przekłucie, a późniejsze dni. Dużo artykułów na ten temat naczytałam się w internecie, i zdecydowanie większość mówi o tym, jak to boli, że trzeba tego bardzo pilnować. Natomiast moja ciocia zmieniła kolczyk już po tygodniu po przekłuciu. Dlatego sama nie wiem co mam o tym myśleć, ale chyba zdam się na swoją odwagę i zrobię to! :D A tutaj kilka kolczyków, które wpadły mi w oko:





Jak sami widzicie, podobają mi się kolczyki raczej delikatne, niewielkie i nie chcę, żeby były ekstrawaganckie. Wiadomo, że na wakacje kupiłabym troszkę większy, coś z motywu kwiatka, motylka albo serduszka. Natomiast na rok szkolny wystarczy mi zwykła kulka z oczkiem, jak np. na ostatnim zdjęciu. :)
Chciałabym Wam jeszcze pokazać moje nowe paznokcie:



Postanowiłam spróbować zrobić panterkę. I efekt chyba udany! :)
Na koniec znalazłam jeszcze zdjęcie z wczorajszego wypadu do miasta z Natalią:


Tyle na dzisiaj, miłej niedzieli! 

PS: Byłam wczoraj w szoku, kiedy zobaczyłam ile osób weszło na tego bloga. Niewiele brakowało do setki. :) Dziękuję!






12 komentarzy:

  1. moim zdaniem robienie kolczyka na wakacje to nie jest zbyt dobry pomysł˙ , sama posiadam , bo robiłam w tym roku w styczniu . kolczyk = świetna rzecz , przekłucie troche boli ale da sie wytrzymac , moj akurat sie długo nie goił , ale każdy jest inny , inny organizm , inna skóra , i co jak będziesz chciała popływać w jeziorku , a tu nie możesz ? przemyśl to dobrze i zrób kolczyka po wakacjach , albo jeśli chcesz zrezygnować z wypadów nad jeziorko czy coś to śmiało rób . Pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to miałam zamiar zrobić jeszcze przed wyjazdem, ale zupełnie nie pomyślałam o tym, że będę musiała zrezygnować z kąpieli np. w morzu. W takim razie przełożę to na koniec wakacji. Bardzo dziękuję. :)

      Usuń
  2. fajne pazurki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham cię normalnie za stworzenie tego bloga!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne okulary! ;) gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kolczyka i przekłucie bolało jak szczepionka, a później ładnie się goiło i po 2,5 tygodnia założyłam swój. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze. :) W takim razie zdecyduję się zrobić. :)

      Usuń
  6. jak zrobiłaś te paznokcie?! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam pomarańczowym lakierem, a później czarnym markerem zrobiłam panterkę. Jak narazie się trzyma :D

      Usuń