poniedziałek, 30 lipca 2012

New Yorker

Cóż, ostatnio nie mam na nic czasu. Jak widać również na pisanie postów. Postaram się to nadrobić, ale ze względu na to że na ogół jestem pesymistką, to nie wiem czy mi się to uda. :D 
U mnie zbyt wiele się nie dzieje. Każdy dzień i wolną chwilę spędzam ze znajomymi na podwórku, na basenie, albo zdarzy się urządzić coś u kogoś w domu. Natomiast ostatnie upalne dni zapewne nie tylko mnie wykańczały. No i te paskudne komaaary! Jestem cała pogryziona. :D

Bodajże w zeszły weekend wybrałam się na małe zakupy. Szukałam raczej butów na sierpniowe wesele, a zamiast tego znalazłam sukienkę. Praktyczna, typowo dziewczęca, od razu wpadła mi w oko. Z motywem kwiatków, co od dawna jest modne. Zobaczcie:


I jak Wam się podoba? Macie może jakieś propozycje co do butów pasujących do tej sukienki? Wydaje mi się, że najlepsze będą w mniej więcej takim stylu:


Które podobają się Wam bardziej? 
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że coś nowego uda mi się napisać jutro. Jednak cieszę się, że całkowicie nie uległa w gruzach oglądalność. Dziękuję, no i dobranoc. :3





6 komentarzy:

  1. Wiec , buty proponowałabym ci te pierwsze , a sukienka jest przesliczna . :) w new yorkerze? jak tak to za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w New Yorkerze. Teraz kosztuje ok. 60 zł, aczkolwiek ja ją kupiłam przed promocją za 99,95 zł. Też myślę o pierwszym fasonie butów, dzięki. :)

      Usuń
  2. zmieniłaś ostatnio styl, czy tylko ja to zauważyłam? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą sukienkę i buty, to tutaj jest mowa tylko o weselu. Nie sądzę żeby mój styl uległ zmianie. :D

      Usuń