wtorek, 3 lipca 2012

PHOTOS

Cześć, jak Wam minął dzień? U mnie w mieście pogoda całkowicie do dupy, więc tak czy inaczej zbyt dużo zajęć nie miałam. Oczywiście mam obiecane zdjęcia wykonanych własnoręcznie bransoletek przyjaźni:



Wykonanie takowych bransoletek nie jest trudne, aczkolwiek zabiera dużo czasu. Jakby ktoś nie wiedział, ten długi warkoczyk owija się wokół nadgarstka. :) Więc jak je zrobić?
Co przygotować: 3 kolory nitki, nożyczki, taśma klejąca, cienkopis i kartka papieru. 
1. Ze wszystkich kolorów nitek zrób "paski":


2. Połącz je w jedną całość, a następnie na samej górze zawiąż supełek i obetnij końcówki.
3. Nitki podziel na trzy części, po czym zrób jeden, długi warkoczyk.
4. Po wykonaniu warkoczyka, na dole zawiąż supełek i obetnij końcówki. 
5. Wytnij z kartki papieru wąski pasek, a na nim napisz cienkopisem np. "BEST FRIENDS FOREVER".
6. Przyklej pasek taśmą klejącą, owijając go. 
GOTOWE!

Może nie brzmi (i nie wygląda) to zbyt profesjonalnie, ale przyjaciółkę zawsze ucieszy, zwłaszcza moją, która dzisiaj taką dostała. :)
Zgodnie z moimi planami, pojechałam do niej do szpitala. Myślałam że będzie gorzej, ale bezproblemowo trafiłam na oddział. Później poszwendałyśmy się po szpitalu, zaszłyśmy do baru na zapiekanki, później do automatu po cappuccino. Mamy dowód na to, że nawet w takim miejscu można fajnie spędzić czas! :D 

Macie już jakieś plany na jutro? Ja znowu pojadę do szpitala, a później spędzam resztę dnia przed telewizorem, ewentualnie simsami. W czwartek za to nareszcie trening, oby tylko pogoda dopisała! 

Dobranoc.


6 komentarzy:

  1. SUPER!!! Zabieram się za robienie takich :D
    Wyszły ci :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobry pomysł :) Bardzo przyjaciółka się cieszyła? Wgl pozdrów ją, niech wraca do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się uczieszyła, aż zrobiło mi się miło. :)

      Usuń
  3. Hehe ;) Dziękuje za pozdrowienia . Tak , i to baardzo , nawet z nią spałam xD

    OdpowiedzUsuń