poniedziałek, 2 lipca 2012

Swimwear 2012

Cześć! Powstawaliście już z łóżek? :D Ja dziś wyjątkowo wcześnie, bo około godziny 8.
Przed wyjazdem muszę jeszcze się wybrać na miasto, zrobić listę rzeczy, które muszę ze sobą zabrać i które muszę kupić, a jak na razie to nie mam do niczego głowy. :O
Przede wszystkim, muszę zaopatrzyć się w nowy strój kąpielowy. W tym sezonie najmodniejsze wyglądają tak:


Najbardziej podobają mi się z różnymi wzorkami. Mniej odpowiadają mi jednokolorowe. Najfajniejsze widziałam w New Yorkerze, KappAhl i H&M. Jak tylko kupię jakiś, dodam zdjęcia. :)
Macie już na dzisiaj jakieś plany? Ja najprawdopodobniej spędzę dzień w łóżku przed telewizorem i wiatrakiem pod nosem. :D Chociaż już dzisiaj jest chłodniej. Muszę się wykurować do 15 lipca, bo od dwóch tygodni coś mnie dopadło. 
Więc miłego dnia. :)


1 komentarz: