poniedziałek, 27 sierpnia 2012

After party

Matko, ale byłam wyczerpana tym weekendem. Niby odespałam, ale i tak czuję jeszcze zmęczenie. Także przepraszam za moją nieobecność, ale dużo przeżyłam i nie miałam sił na nic. Wesele, a w dodatku kilka niespodzianek, które uczyniły mnie tak jakby bardziej szczęśliwą. :D
Zdjęć nie mam, czekam na płytę. Ale zamiast tego znalazłam kilka ciekawych stylizacji z Lookbooka.



Pierwsza mi się szczególnie spodobała. Macie już jakieś plany na ostatni tydzień wakacji? 
Dzisiaj nareszcie wraca do Legnicy moja przyjaciółka, spotkamy się już za kilka godzin, nie mogę się doczekać! Weźmiemy sobie pieski i pójdziemy może gdzieś do parku, nie wiem, ale musimy miło spędzić dzień. 
Tymczasem idę jeszcze trochę się ponudzić przed przyjazdem Beni. Miłego dnia!


21 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, masz fajnego bloga :)
    obserwujemy?
    +Ja już Twojego obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe stylizacje!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. :) W wolnej chwili zapraszam do siebie. http://wizianet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna notka ;) zresztą jak cały twój blog ;D
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;D

    Obserwuję i liczę na rewanż . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :D
    Zapraszam do mnie do obserwowania , komentowania na pewno się oddzwięcze ♥ To dla mnie ważne! www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga inspiracja jest swietna :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ostatni tydzień wakacji schodzi na chorobie :<

    obserwujemy? :D
    unitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obydwa lookbooki śietne ! jak zawsze, byle kto nie wie o istnieniu tej stronki :)

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń