środa, 8 sierpnia 2012

ALLANI.PL

Cześć. Jak Wam mijają ostatnie tygodnie wakacji? Mi bardzo szybko, ale zarazem sympatycznie. Przez ostatnie 3 dni była u mnie koleżanka z Wrocławia. Fajnie spędziłyśmy czas zapoznając ją z moim miastem, poszwendałyśmy się po galeriach szukając czegoś nowego. Oczywiście najlepiej bawiłyśmy się w obuwniczym przymierzając jak najwyższe szpilki. :D
Na dniach muszę wybrać się z mamą na miasto jako pomocniczka w wyborze sukienki, a przy okazji w końcu znajdę sobie buty. Myślę, że najlepsze będą dla mnie w kolorze czarnym, z odkrytymi palcami, na niewielkim obcasie. Będą pasować do sukienki jak i zarówno na rozpoczęcie roku.
Tymczasem przeglądając pewnego bloga, dowiedziałam się o takiej stronie jak Allani.pl. I szczerze, bardzo mnie wciągnęła. Stworzyłam chyba już 6 zestawów. Oto one:

sukienka - Topshop, 174 zł
szpilki - Charlotte Olympia, 2,877 zł
torba - Reserved, 80 zł
bransoletka - Accessorize, 60 zł

top - Hunky Dory, 460 zł
spodenki - Vero Moda, 113 zł
szpilki - Kazar, 469 zł
torebka - Reserved, 50 zł
okulary - Marc by Marc Jacobs, 630 zł
bransoletki - Reserved, 15 zł
kolczyki - H&M, 15 zł
lakier do paznokci - H&M, 15 zł

bluzka - Topshop, 182 zł
spodenki - Diverse, 50 zł
baleriny - cropp, 90 zł
torba - Mohito, 120 zł
okulary - Parfois, 80 zł
lakier do paznokci - H&M, 15 zł
bransoletki - Stradivarius, 30 zł
bransoletka - Accessorize, 35 zł

top - Hope, 334 zł
spodenki - Topshop, 111 zł
szpilki - Salvatore ferragamo, 1,806 zł
listonoszka - Reserved, 130 zł
bransoletki - Bijou Brigitte, 35 zł
okulary - Accessorize, 80 zł
lakier do paznokci - H&M, 15 zł

Jak Wam się podobają? Resztę możecie obejrzeć na moim profilu: tutaj. Jeżeli ktoś z Was posiada tam konto, niech pisze w komentarzu lub napisze wiadomość. Fajne za fajne, obserwowanie za obserwowanie. :)

Jakie plany na koniec dnia? Ja zaraz dokończę żmudne porządki w moim pokoju. Nie rozumiem dlaczego, skoro za góra tydzień wszystko powróci do poprzedniego życia. :D A później wezmę pieska i pójdziemy na wieczorny spacer. 

PS: Mimo wszystko dziękuję za niemalejącą statystykę bloga. :)

Miłego dnia!





8 komentarzy:

  1. gdzie jak gdzie ale takich ładnych zestawów nie widziałam. gratuluje i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zestawy. mi przypadł do gustu 1, 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, pochwal się na jakim blogu :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta torba z Reserved z pierwszego setu! To obecna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat kolekcja wiosna/lato 2012 :)

      Usuń