sobota, 18 sierpnia 2012

Inspiracje: mała syrenka i apetyt na brzoskwinie

Dłuższy czas już zastanawiałam się o czym mogłaby być dzisiejsza notka. Mimo tego, że myślami jestem już w dniu jutrzejszym, to udało mi się coś konkretnego wymyślić. Swoją drogą, zrobiłam kilka nowych zestawów, ale zostawmy to na koniec.
MAŁA SYRENKA
Widziałyście lub posiadacie już np. spódnicę cieniowaną, z "syrenim ogonem"? Albo sukienkę z asymetrycznym dołem?

Co o niej myślicie? Mi się bardzo podoba, aczkolwiek nie założyłabym takiej. Może dlatego, że dodawałaby mi trochę lat. :)
Jeszcze jedna inspiracja, mianowicie kolorem turkusowym:




APETYT NA BRZOSKWINIE

Te soczyste i pachnące owoce są składnikiem wielu kosmetyków, zarówno do młodej, jak i dojrzałej skóry. Nawilżają, wzmacniają i regenerują cerę. A brzoskwiniowy kolor cieni, błyszczyków czy pudru sprawie, że wygląda ona promiennie i świeżo.

Drogie:                                                                                 
Vineyard Peach, nawilżający balsam do ciała, 40 zł/ 250 ml - The Body Shop

Be Legendary Lipstick, 99 zł - SMASHBOX

Colour Surge Eyeshadow Duo, 115 zł - CLINIQUE

Nectalys, wygładzający eliksir przywracający blask skórze,160 zł/ 30 ml - GALENIC

Tanie:

Naturals, maseczka do twarzy, 17 zł/ 75 ml - AVON

2skin, prasowany puder do twarzy, 19,30 zł  - BELL

Juicy Explosion, błyszczyk do ust, 13 zł - VIRTUAL

Brzoskiwinia z morelą, mleczko do ciała, 26 zł/ 500 ml - EVOLUDERM

Na koniec zaprezentuję tylko jeden z zestawów:

Bluzka Pull&Bear, 90 zł
Spodenki Top Shop, 166 zł
Czółenka Merg, 110 zł
Pierścionek Yves Saint Laurent, 1,953 zł
Kolczyki Accessorize, 50 zł

Tyle na dzisiaj. Jutro spodziewajcie się czegoś kulinarnego. Dobranoc. :)



29 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest cudna, asymetria bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne czółenka! Bardzo wysokie, ale przepiękne :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne, aczkolwiek ja bym się na nich zabiła. :D
      Na pewno wpadnę. :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają takie asymetryczne kreacje. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka Syrenka ma piękny kolor:*
    mam asymetryczną spódniczkę i świetnie siew niej czuję;)
    a kosmetyki o zapachu brzoskwini pachną nieziemsko:) zapraszam do mnie J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też się skuszę na taką spódniczkę... :)
      Dzięki, na pewno wpadnę

      Usuń
  5. sukienka cudna:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego, co się orientuję czytając blogi o modzie damskiej, ten ogon nazywa się tren?

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym wszystko :)
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Akurat na tamtych zdjęciach nie więcej niż 15-16. :)

      Usuń
  9. przepiękne kolczyki <3 bardzo fajnie tu u Ciebie
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ostatni zestaw, jest piękny :D
    Prosze zajrzyj do mnie.. Dopiero zaczynam i chciałabym aby ktoś ocenił ten post, a jeżeli mu się spodoba został stałym odwiedzającym! :D
    http://vintageearth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  11. Thank you for follow my blog :)
    I follow you now!

    love your blog.




    OdpowiedzUsuń
  12. ta turkusowa sukienka jest piękna! genialna wręcz, strasznie mi się podoba :)

    buziak, zachęcam do obserwowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała sukienka! strasznie mi się podoba :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń