piątek, 10 sierpnia 2012

Inspiration

Dzień dobry! Jak Wam mija dzień? U mnie niebo zrobiło się trochę czystsze niż rano, ale jak na razie nigdzie się nie wybieram. Może później zorganizuję sobie spacer z przyjaciółką i psami do parku.
Wczoraj baaardzo fajnie spędziłam dzień z Paulą i Klaudią na mieście, a później poszłyśmy do mnie oglądać horror, który okazał się nie być horrorem. :D

Nie mogę się doczekać niedzieli! Otóż dlatego, że idziemy z Paulą na mecz Miedź Legnica - Polonia Warszawa. Trzeba pokibicować naszym! ;d Nie wiecie może gdzie mogę kupić koszulkę z logo Miedzi?
Przygotowałam dwa nowe zestawy:


sukienka - Topshop, 228 zł
szpilki - Gianvito Rossi, 2,079 zł
torebka - Kazar, 799 zł
bransoletka - PANDORA
lakier do paznokci - H&M, 15 zł
naszyjnik - Accessorize, 50 zł


spodnie - Topshop, 206 zł
top - Pull&Bear, 40 zł
szpilki - Venezia, 399 zł
listonoszka - ZARA, 169 zł
lakier do paznokci - H&M, 15 zł
bransoletki - PANDORA
kolczyki - NEW LOOK

Tymczasem zastanawiam się nad zmianą w moim wyglądzie. Mianowicie włosów. Chciałabym się zafarbować szamponetką, ale nie mam pojęcia na jaki kolor. Mam bardzo ciemne włosy, a chcę uzyskać coś wpadające w rudy. Np. taki:


Natomiast moje wyglądają mniej więcej tak:


Co o tym myślicie? Bo ja jak zwykle jestem niezdecydowana. :D A może po prostu sobie je rozjaśnić? Albo spróbować pobawić się końcówkami? :D

Miłego dnia. :)











11 komentarzy:

  1. Stylizacja druha bardzo fajna :))
    Końcówki są teraz na topie, więc może z nimi coś spróbuj zrobić :)) Zresztą, jak sama uważasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób tylko końcówki, nie wyobrażam sobie ciebie w rudych włosach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne inspiracje, zakochałam się w sukience <3
    ps. Obserwuję Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi zestaw super :) też dodałam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne projekty stylistyczne

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga fryzurka jest śliczna:) miałam podobną kiedyś:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń