sobota, 11 sierpnia 2012

Jak mija dzień? Tutaj pogoda nieprzyjemna, nisko wiszące bure chmury, z dnia na dzień wydaje mi się że coraz chłodniej. Jednak mam nadzieję, że lato się jeszcze się nie kończy. Z racji tego, że mi się nudzi, próbowałam wykombinować coś fajnego z moimi paznokciami. Niestety są miękkie i nie ma szans żeby ich długość osiągnęła więcej niż 1,5-2 cm. O tipsach nie ma mowy, nie chcę ich dobijać jeszcze bardziej. Wolę o nie najpierw dobrze zadbać kupując odżywki itp. Chociaż i tutaj mam wątpliwości, czy to faktycznie pomoże. Znalazłyście już może jakieś sprawdzone metody? :)

Z myślą o dniu rozpoczęcia roku szkolnego, zastanawiam się nad outfitem. Czy tradycyjnie, nie wyróżniając się założyć czarną spódniczkę i białą bluzkę, czy może przerzucić się na coś, czego nigdy nie robiłam i założyć białą sukienkę w czarne kropki?






Zdjęcia białej bluzki nie mam okazji wstawić, bo właściwie to nawet nie wiem gdzie jest. :d I co myślicie?

Tymczasem zrobiłam porządki w szafkach, co powinnam zrobić dobre miesiące temu, ale lenistwo - siła wyższa. :) Chociaż od dzisiaj lubię to robić, bo znalazłam rzeczy, których szukałam od wieków a za Chiny nie mogłam ich znaleźć w całym domu. :D Zaraz idę zjeść coś smacznego na obiad, a później będąc sama w domu znajdę sobie jakieś zajęcie. Może ktoś wpadnie, a jeśli nie to równie dobrze będzie mi z muzyką na full. :) 
Mecz już jutro! Na tą okazję postanowiłam własnoręcznie zrobić czerwono-zielono-niebieskie bransoletki. Zgodnie z kolorami herbu Miedzianki. :) W dodatku ubiorę się cała na niebiesko i myślę, że będzie nieźle. Wieczorem wstawię zdjęcia bransoletek, a cały outfit przedstawię jutro jeszcze przed meczem. :) 
Mecz będzie transmitowany od godziny 14:20 na TVN TURBO.

Miłego dnia! :)



4 komentarze:

  1. Ja na Twoim miejscu wybrałabym sukienkę, bo jest fajna :)
    Tylko -znając mnie- dodałabym czarny pasek, żeby fajniej wyglądało ^^

    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń