niedziela, 12 sierpnia 2012

Match

Jak spędziliście ostatni dzień weekendu? Ja tak jak wcześniej już się chwaliłam, byłam na meczu Miedź Legnica - Polonia Warszawa. Emocje niesamowite, każdy kibic był wierny do końca. Wynik niestety nie zadowolił nikogo, kto był za Miedzią. Byłam troszkę zawiedziona, ale za tydzień będzie o wiele lepiej. Nasza drużyna gra z Zawiszą, to dopiero będą emocje. :) W dodatku zdobyłam oryginalną koszulkę, więc muszę to wykorzystać!
Dzisiejsza notka będzie bardzo krótka i nie będzie zawierać żadnych zdjęć, gdyż jestem u babci. Postanowiłam w końcu ją odwiedzić, a przy okazji spędziłam miło czas na dworze z przyjaciółką. Spotkałyśmy po drodze kilku znajomych, no i umówiłyśmy się też na jutro. A ja właśnie wysłuchuję co 5 minut pytania babci czy nie jestem może głodna, ile mam zamiar siedzieć przy laptopie, a nazywanej przez niej "skrzynce". :)
A tymczasem zmykam zjeść coś lekkiego na wieczór, posiedzieć przy laptopie, a przed snem poczytać dobrą książkę. Na następną notkę, o ile wrócę już do domu, postaram się przygotować zdjęcia i filmik z meczu, no i być może uda mi się zrobić kilka zdjęć z przyjaciółką. Dobranoc!

PS: Jak Wam się podoba zmiana w wyglądzie bloga?
Oraz z przyjemnością informuję, że niedługo będzie już 2000 wejść na bloga. Dziękuję! :)

4 komentarze:

  1. Ja absolutnie nie jestem zwolenniczką meczów, niemniej jednak ważne wydarzenia jak Euro, ogladać lubie.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właściwie nigdy nie byłam, ale jak dowiedziałam się że drużyna mojego miasta ma szansę dostać Puchar Polski, to zaczęłam chodzić i bardzo spodobała mi się atmosfera. :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. u mnie zaczął się konkurs serdecznie zapraszam ! :))
    Pozdrawiam niedlaciebiebeybee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Paulina:) odpisałam Ci u siebie ale nie wiem czy dostałaś jakąś wiadomość, że jest już odpowiedź więc odpowiem i tutaj u Ciebie;p robiłam zdjęcia aparatem Canon EOS 450D z obiektywem Canon efs 55-250mm. Jestem amatorką jeśli chodzi o robienie zdjęć i uważam, że ten aparat i ten obiektyw to na prawdę dobra rzecz:) Jeśli chcesz mogę podrzucić linka do mojego profilu na maxmodels, tam możesz zobaczyć więcej zdjęć robionych tym aparatem:) jeśli nie, to w sieci jest mnóstwo przykładowych zdjęć i testy aparatu i obiektywu:)
    Pozdrawiam i dziękuję Ci za komentarz:)
    Zapraszam ponownie do mnie bo robiłam dziś zdjęcia więc niebawem nowy post:)

    OdpowiedzUsuń