środa, 22 sierpnia 2012

Nails

Na zewnątrz znowu upał, a z tym idzie w parze brak sił i pomysłów na spędzanie środowego popołudnia. Dodatkowo dobija mnie fakt, że za dwa tygodnie zmuszona będę wkroczyć w progi szkoły. Oddałabym wszystko za przedłużenie wakacji o chociaż miesiąc i trochę łagodniejszą pogodę. Odkąd żyję, chyba jeszcze nie przytrafiło mi się takie lato. W dzień bezchmurne niebo, niesamowity skwar, a pod wieczór gwałtowna burza, porywający wiatr i deszcz.
Dobra, dosyć tego narzekania. Trzeba się cieszyć i dobrze wykorzystać te dwa, ostatnie dwa tygodnie!
Nareszcie znalazłam sposób na to, żeby moje paznokcie były twardsze i bardziej wytrzymałe na to, co z nimi wyprawiam. Oczywiście jaka marka kosmetyków najlepiej się sprawdziła? Avon. Przedmiotami są dwie odżywki: jedna na mocniejsze paznokcie, a druga nawilżająca z witaminą C do skórek i paznokci.



Przy codziennym użytkowaniu efekty są widoczne po kilku dniach. Osobiście jestem zachwycona i mogłabym polecić te odżywki każdemu, kto miał takie same problemy jak ja. 
Miałam wstawić zdjęcia swoich paznokci pomalowanych wczoraj kupionym lakierem w piątek bądź sobotę, ale skusiłam się wypróbować go już dzisiaj rano. Przypadkowo w niektórych miejscach maznęłam też skórki, także nie zwracajcie na to zbytnio uwagi. :) 


Drugi kolor to NUDE, a lakier jest mojej ulubionej firmy WIBO.
Tymczasem idę szukać sobie jakiejś fajnej fryzurki i makijażu na wesele. Macie może jakieś pomysły?
Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. fajne pazurki ;d
    ha również obserwuje ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. może wypróbuję a jaka cena tych produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza odżywka kosztuje 14,99 zł, a ta druga też coś około tego, tylko że jej już nie ma w ofercie.

      Usuń
  3. nie cierpię avonu ;p Podoba mi się Twój blog, dlatego "oferuję" Ci wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nude jest chyba najlepszym kolorem lakieru do paznokci, poza czerwienią oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie jestem wielką fanką Avonu ale skoro mówisz, że sprawdziły się najlepiej te odzywki to może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, u mnie już po jednym dniu efekty były widoczne (mówię o odżywce wzmacniające paznokcie). :)

      Usuń