środa, 15 sierpnia 2012

Perfume

Przepraszam za chwilową nieobecność, ale sporo przeżyłam przez te dwa dni. Doświadczyłam kolejnego w swoim życiu moralniaka i postanowiłam iść dalej tylko i wyłącznie swoją drogą. Ciągle ktoś, kogo w ogóle nie powinnam znać staje na niej. I mimo tego, że każda bliska mi osoba mówiła mi coś całkowicie sprzecznego z moją opinią, odradzała mi robić coś, czego właśnie dokonywałam, wszelkich wyborów i decyzji, to ja to po prostu olewałam. Nie wiem co wtedy mną zawładnęło, na pewno była to siła wyższa, której w końcu sprostałam. Nie chcę przeżywać więcej takich chwil, chcę żeby zawsze było jak najlepiej.
Dobra, dosyć tych moich wyżaleń. Jak tam, co tam u Was? U mnie oprócz tego, o czym napisałam wyżej, jest w porządku. Pogoda dopisuje, dzisiaj spędziłam dzień nad jeziorkiem przy grillu. Natomiast pod wieczór wybraliśmy się z tatą na udaną przejażdżkę motocyklem. :) Nie pomyślałam nawet o tym, żeby zrobić zdjęcia znad wody, bo coś ich ostatnio tutaj brakuje, a komu by się chciało tyle czytać. :) Chociaż czasami piszę to dla siebie, po to żeby w jakiś sposób wyrzucić z siebie uczucia.
Jutro spędzam praktycznie cały dzień z Paulą. Z rana przychodzi do mnie i zastanawiam się co będziemy przez ten czas robić. Zapewne tradycyjnie obejrzymy dobry horror lub, jak to było ostatnio, horror który wcale okazał się nie być horrorem. :) Po południu lecimy kupić bilety na niedzielny mecz Miedź Legnica - Zawisza Bydgoszcz. Mam nadzieję, że wierni kibice nie wykupili wszystkich biletów, a zarazem mam przerażająco ogromną nadzieję, że nasza wspaniała Miedzianka wygra ten mecz. Ubiorę swoją zacną koszulkę Miedzi i pójdę przeżywać emocje. :D Chłopaki, ja wiem że dacie radę! :) Sama zauważyłam i jestem niemalże zdziwiona, że ostatnio zaczęła mnie interesować piłka nożna, z reguły męski sport. I jestem ciekawa jak Polska poradzi sobie z Estonią. :) Haha, nie ma to jak próba wymuszenia faulu przez Estończyka, brawo brawo za pomysł.

Ostatnio szukam sobie zadowalających mnie perfum. Macie jakieś naprawdę sprawdzone, ulubione? Interesuje mnie zapach troszkę mocniejszy, ale nie słodki. Tutaj macie zdjęcia wszystkich, które do tej pory używałam, a zaraz o tym, które podobały mi się najbardziej:

Scentini, Avon

Forbidden Rose, Avril Lavigne

Reveal The Passion, Hale Berry

Dream La Rive

Slip into, Avon

Nie podałam ceny żadnej z perfum iż już ich po prostu nie pamiętam. :D 
Więc tak. Scentini ma bardzo ładny zapach, ale troszkę denerwuje mnie ta tłusta różowa substancja. Wygląda to ładnie, ale jeżeli przed użyciem nie wstrząsnę buteleczką (czego nie jestem przyzwyczajona robić), to moja szyja jest cała tłusta. 
Forbidden Rose co prawda sporo czasu już nie używałam, ale jestem jak najbardziej zadowolona. Wadą jest tylko to, że zapach nie utrzymuje się długo. Po godzinie prawie go nie czuć. Poza tym nie mam zastrzeżeń. :)
Reveal The Passion jest moją ulubioną perfumą. Nic negatywnego na jej temat nie mogę powiedzieć. :)
Dream La Rive. Nie pamiętam już nawet gdzie to kupiłam, bodajże w jakimś supermarkecie, rok temu. A stoi nadal prawie pełna. Nie wiem sama co jest w tym tak specyficznego, ale po prostu nie podoba mi się. Zapach nie utrzymuje się długo, ale nie jestem zdziwiona, gdyż był tani. Jak dla mnie nie jest wart polecenia. 
No i Slip into. Dostałam go z przypadku, ponieważ nie odpowiadał bodajże mojej mamie. Ja natomiast bardzo go polubiałam. Zapach utrzymuje się przez bardzo długi czas, jest... jakby to powiedzieć, wyrazisty? Nieważne. W każdym bądź razie jest super. :)

Następnym razem postaram się napisać o tuszach do rzęs. Mam z nimi sporo doświadczenia, bo ciągle próbuję czegoś nowego. :D A tymczasem lecę z paczką chipsów oglądać drugą połowę meczu. Dobranoc i do jutra! 


PS: Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, pomysły co do prowadzenia tego bloga, to śmiało o tym dajcie znać!








12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o początek Twojego wpisu - Nie ma szans, żebyśmy spotykali na swojej drodze same pozytywne osoby, sztuką jest wyciągnąć wnioski i niczego nie żałować. Najwyraźniej jeśli tak wybrałaś w danym momencie, uznałaś to za najlepsze wyjście dla siebie. Powodzenia!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bo każdy popełniony błąd czegoś uczy na przyszłość.
      Dziękuję, na pewno wpadnę. :)

      Usuń
  2. Niczego z tych powyzszych nie posiadałam , ale generalnie jest miłośniczką perfum. Największy problem jednak polega na tym, że zmieniam je dość często i szybko mi się nudzą

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem, a dodatkowo to, że co do perfum to jestem wymagająca. Ogólnie to ciężko mi dobrać.

      Usuń
  3. ten pierwszy ma bardzo ładny zapach, ale jest tłusty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem i też pod tym względem się zawiodłam. :/

      Usuń
  4. W jakim programie robiłaś nagłówek? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. If you want to gеt a grеat dеal frοm
    this paragraph then you have tο apply thesе tеchnіquеs
    to youг won weblog.

    Fеel free to surf to my web blog ... quick loans
    Also see my site :: quick loans

    OdpowiedzUsuń
  6. Thiѕ іs гeally interesting, You аrе
    a very ѕkilled blοgger. I have јoinеd уour
    гss feeԁ and lοok forwаrd to
    seeking moге οf yоur magnіficent post.
    Alsо, I haνe sharеԁ youг webѕіte іn my social netwοrks!



    Here iѕ my ѕite best way to lose weight

    OdpowiedzUsuń
  7. I all the tіmе emаiled thіs blog
    post page to all my associаteѕ, since if like to
    геaԁ іt after that my lіnks
    will tоо.

    Αlso vіsit my web-site: personal loans

    OdpowiedzUsuń
  8. What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this post i thought i could also make comment due to this good post.

    Feel free to surf to my web site: small loans

    OdpowiedzUsuń