piątek, 17 sierpnia 2012

Successful shopping!

Myślałam, że dzisiejszy cały dzień spędzę przed telewizorem, ewentualnie dobrą książką. Tak jak się spodziewałam od wczorajszego wieczora, obudziłam się na obiad. :) Wyruszyłam do biblioteki i wyszłam stamtąd z dwoma książkami: Stephen King, Peter Straub - Talizman oraz Stephenie Meyer - Intruz. Czytałyście już którąś z tych? Jeśli nie, po przeczytaniu postaram się krótko ocenić, czy warto.





Jednak moje plany pokrzyżowała mama. Posprzątałyśmy w domu i wybrałyśmy się na małe zakupy. Aczkolwiek i tak dzisiaj miałam dzień with no make-up. :D No i nareszcie kupiłam sobie buty na wesele. Zobaczcie:



Clara Barson, BOTI, ok. 70 zł

Na ostatnim zdjęciu mogłyby wydawać się coś w stylu granatowego, ale w rzeczywistości są czarne. Nie ma nic w nich specjalnego, za to są bardzo wygodne, a to jest dla mnie priorytetem gdyż muszę w nich wytrzymać całą noc. 
Poza tym mogę je nosić na wiele innych okazji, jak np. rozpoczęcie roku szkolnego, czy po prostu do spódniczki, spodni. Na okres jesienny planuję kupić sobie botki:

Oczywiście na dużo niższym obcasie, żeby nadawały się do codziennego chodzenia do szkoły. No i żebym nie wyróżniała się za bardzo wzrostem. :) Zastanawiam się tylko między obcasem a koturnem. Jak myślicie?

Na koniec obiecana fotka w paznokciach:


Pomalowałam je troszkę nieumiejętnie, wiem. :) Mogę Was jeszcze zapoznać z moim pieskiem, którego uchwyciłam akurat w momencie, kiedy "wlatywał" na łóżko :D


Życzę miłego wieczoru! :)




12 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję "Intruza" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie podejrzewam, że nie wcześniej niż za 2-3 tygodnie. :)

      Usuń
  2. Śliczne butki <333 Przepraszam, że dzisiaj popsułam nasze wspólne plany ; d Nie moge się doczekać na nasze spotkanie (w przyszłym tygodniu ) na 10000% Pamiętasz ?!!!! A teraz domyśl się kim jestem ; D <3333
    Kocham twojego bloga my BFF <33333 ; ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyśliłam się po drugim zdaniu, Natalko. Też się nie mogę doczekać! :*

      Usuń
  3. dziękuję:) fajnie, że stylizacja się podoba. Myślałam, że zdjęcia z maxmodels nie będą Ci się podobały;p

    Pozdrawiam:)
    P.S. Fajne masz nóżki;p takie szczuplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były cudowne, naprawdę! :)
      I dziękuję. :)

      Usuń
  4. Blog jest super, mało kiedy takie się spotyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Intruz to genialna kziazka! Nie mogłam się od niej oderwać :) Polecam!

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już kilkanaście stron i też muszę przyznać, że mnie wciągnęło. :)
      Dzięki, na pewno wpadnę.

      Usuń

  6. your feet are beautiful :)

    your bog is sooo cute<3



    love



    OdpowiedzUsuń