sobota, 15 września 2012

Horses, horses and horses

Wstałam dzisiaj ze stanem podgorączkowym, ale czując się trochę lepiej. Zniknął ból gardła i jedyne co mi dolega to katar. Mam nadzieję, że jutro będę jak nowo narodzona.
Dawno nie pisałam o tym, co kocham najbardziej. Jeździ ktoś z Was konno, lub ma zamiar zacząć? Dla mnie stało się to pasją od czerwca ubiegłego roku. Zaliczyłam trochę wzlotów i upadków, na obozie konnym spadłam z dosyć wysokiego konia, uderzyłam nadgarstkiem o kamienie i trochę się nacierpiałam, ale mimo to nie poddałam się i jak już pisałam w ostatniej notce, od jutra wracam do treningów.
Dowiedziałam się, że 7 km od mojego domu znajduje się stadnina koni, a mieszkam tu od 5 lat. Być może dlatego, że nigdy nie przebywałam w tamtych stronach, a sama stadnina nie ma swojej strony internetowej. Jak najbardziej cieszę się, że mam okazję spróbować czegoś nowego. Mam nadzieję, że konie i pani instruktorka okażą się bardzo sympatyczni. :)
A tutaj trochę zdjęć z obozu konnego 2012:





Podsumowując, bardzo miło wspominam te wakacje i mam zamiar je powtórzyć za rok. No... może bez obijania nadgarstka. :)
Razem z Klaudią jesteśmy bardzo podekscytowane jutrem, chociaż przechodzi mnie dreszczyk emocji. Nie wiem czego mam się spodziewać. Miejsce wygląda ślicznie, malownicze krajobrazy w okolicach, więc tereny wyglądałyby jak ze snu. Jutro oczywiście zdam relacje i jeżeli pójdzie według moich planów, będą zdjęcia. :)

Chętnie poczytam Wasze historie, odpowiem na wszystkie pytania jakie tylko macie. Piszcie w komentarzach. Miłego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. ah, ah, uwielbiam konie! kolejna ciekawa notka, a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :* masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham konie, fajnie że jeździsz !! ;)

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie to cudowne stworzenia.Ja od zawsze chciałam się nauczyć jeździć konno.To jest takie moje małe marzenie i planuje za rok tak jak Ty pojechać na obóz konny.Niestety mieszkam teraz w bardzo małym miasteczku i nie mam blisko siebie stadniny koni ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeździć konno.♥ Jeżdżę dwa razy w tygodniu a nadal dla mnie za mało:D
    Fajne zdjecia :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. konie<3
    zawsze chcę się zapisać i nie mam czasu..:( ale kiedyś napewno nadejdzie taki dzień gdy pójdę i się zapiszę..:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zawszę marzyłam żeby jeździć konno, ale nigdy nie było mi dane, zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń