niedziela, 23 września 2012

New chapter in my life

W piątek zamknęłam pewien rozdział w moim życiu i zaczęłam nowy. Nigdy nie spodziewałam się takiego zakończenia przyjaźni, ale wyszło jak wyszło i jest mi teraz lepiej. Myślę, że podjęłam dobrą decyzję, bo w takiej sytuacji jedno zwykłe słowo "przepraszam" nic nie zdziała. Nie wiem czy będę dobrze to wspominać. Przeżyłyśmy razem wiele fajnych, jak i tych mniej fajnych chwil. Nie wiem nawet czy to co nas łączyło zasługiwało na takie określenie jak PRZYJAŹŃ. Ale teraz to już nie jest ważne, bo zaczęłam żyć wśród szczerych i prawdziwych ludzi. 

Jak Wam zleciał weekend? Mi niestety nie udało się dotrzeć na wycieczkę do Wrocławia, bo złapała mnie jelitówka. Najgorsze co może być. Z tego co wiem to jakoś szczególnie ciekawa nie była, więc po części nie żałuję. W sobotę pojechałam z Klaudią na konie. Uważam, że na pierwszej jeździe poradziła sobie bardzo dobrze. Cieszę się też, że mimo tego początkowego strachu nie zamierza się poddać. A moja jazda jakoś się dłużyła. 15 minut jeździłam na dworze, zaczęło lać i z koniem w ręku uciekałam na halę, kolejne 15 minut pojeździłam na hali i po wielkim deszczu wróciłam na 30 minut na dwór. Dzisiaj natomiast dzień spędziłam w Lubaniu na motocyklowej przejażdżce, po tym okropnie mnie tyłek bolał. :D A pod wieczór wybrałyśmy się z Klaudią na miasto. Nie opowiadam co nam tym razem odbijało. :D

Na koniec kilka inspiracji z LOOKBOOKA:


Macie już jakieś pomysły dotyczące zakupów na jesień? :)






20 komentarzy:

  1. Druga jak dla mnie najlepsza. :)
    Co do zakupów to zdecydowanie dużo ciepłych swetrów i koszul :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam przyjaciolke z jaka przyjaznie sie od 5 roku zycia, nauczylam sie zarowno wybaczac jak i przepraszac dzieki niej a wiele razy byly ku temu powazne powody, to nawet troche nie fer ale przez to ze przyjaznie sie z nia tak dlugo wiecej jej wybaczam, inne znajomosci zrywalam z mniej istotnych powodow wiele razy ale przychodzilo mi to latwiej chyba dlatego ze etat bff byl zajety... chyba czasem warto miec kogos takiego ale zbudowanie takiej przyjazni nie ejst proste i nigdy by nie zaistnialo gdybysmy obie nie nauczyly sie sobie "odpuszczac" czasem ;)

    mam zdecydowanie za duzo pomyslow na jesien...
    super inspiracje z lookbooka!

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze! ;)
    widocznie tak miało być z tą 'przyjaźnią'...
    A inspiracje super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysły mam, ale budżet nie pozwala mi wszystkiego spełnić :c
    Fajne inspiracje :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna koronkowa sukienka z zdjęcia numer 1

    Pozdrawiam ciepło
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  7. na miano przyjaźń trzeba sobie zasłuzyć !

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka koronkowa jest świetna też by mi się taka przydała ;)
    pozdrawiam i dziękuje za nominację Versatile Blogger (dawno ale całkiem o tym zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam to skądś... Wspomnienia warto mieć dobre, ale trzeba też wiedzieć, kiedy coś skończyć :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyna z wężowymi szpilkami jest niesamowita :)
    Ja już zakupiłam sobie dużo dodatków w kolorze złotym na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great pics!!
    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają takie jesienne look'i jak na ostatnim zdjęciu :)
    Zapraszam do mnie! Dodałam coś nowego
    Vintageearth.blogspot.com
    P.S. Zależy mi na twojej Ocenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem coś o zakończeniu przyjaźni, ale w gruncie rzeczy wyszło mi to na dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  14. przykro mi :/ ale nie ma co się przejmowac , będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gοοd day! Would уou mind if Ι share yοuг blοg with my
    myspacе group? Τhere's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers
    Also see my webpage - computer coupons asus

    OdpowiedzUsuń
  16. Your style is really unique compared to other folks
    I have read stuff from. I appreciate you for
    posting when you've got the opportunity, Guess I'll just
    bookmark this site.
    Here is my homepage :: luban

    OdpowiedzUsuń
  17. If you wish for tо grow your knοwlеԁge juѕt κeep visіting thіs ωеb pagе and be uрdated with the most up-tο-date goѕsiρ
    poѕted heгe.

    Cheсk out my blog; computer coupons online

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie , że tak powiem ' wzruszyła ' twoja historia , ja też niestety po bardzo długiej przyjażni musiałam zerwać ją , gdyż moja ( jak myślałam - najlepsza przyjaciółka BFF :D ) wyjechała z naszego miasta jakieś 3 lata temu , bardzo za nią tęsknie , ale ona , dopóki ja się nie odezwe to nie napisze , a tez nie chce jej się narzucać , czasami jest tak , że wgl. nie odpisuje ... A jak widać bywa tak w zyciu ;D

    OdpowiedzUsuń