czwartek, 20 września 2012

Wroclove

Dzisiaj czwartek, a dla mnie już zaczął się weekend. Jutro wycieczka na cały dzień do Wrocławia i chce mi się jechać tylko dlatego, że będę miała możliwość poszwendania się po Pasażu Grunwaldzkim. Nienawidzę zwiedzania muzeów, wszelkiego rodzaju zabytków i ogrodów.

Podsumowując ten tydzień, prawie codziennie mieliśmy próby do Flash Mob. Jakby ktoś nie wiedział, to jest taniec do piosenki LMFAO - Party Rock Anthem. Bierze w tym udział gimnazjum i liceum, całe to "przedstawienie" jest kamerowane na mieście, a później ląduje na Youtube i do Radia Eska. :) Jak będę miała już jakieś linki to na pewno wrzucę.

Co do nowej stadniny, oczywiście poszło nie po planach i nie mam zdjęć, aczkolwiek jestem zadowolona, nawet bardzo. Konie ułożone, sympatyczne, instruktorka również bardzo miła. Mam ogromną nadzieję na dobrą pogodę w sobotę, gdyż znowu się tam wybieramy. Klaudii jazda bardzo się podobała i postanowiła spróbować, ja będę galopować i dlatego jest to dla nas bardzo ważny dzień. :)

Mniej więcej przedstawione, jak wygląda Flash Mob.


Może jutro uda mi się porobić jakieś zdjęcia we Wrocławiu, jeżeli się uda to kilka z nich na pewno trafi tutaj. Miłego wieczoru! :)

4 komentarze:

  1. świetna sprawa z tym Flash Mob :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze chciałam zobaczyć Flash Mob na żywo albo wziac w nim udział *.*
    zapraszam na mojego nowego bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  3. WROCLOVE-ja nie przekonałam się do tego miasta.
    Flash Mob, to marzenie, które muszę spełnić.
    Zazdroszczę udziału w takim przedsięwzięciu. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń