piątek, 16 sierpnia 2013

Have a good day.

Dzień dobry wieczór, jak leci? Mi dzisiejszy dzień zleciał zdecydowanie za szybko. Ruszyłam się z łóżka, musiałam posprzątać trochę w pokoju, później wpadła w odwiedziny Natalia, a na koniec dnia spotkałam się z Olą, która również prowadzi bloga: http://myprettydress.blogspot.com :) No a jutro być może wezmę udział w weselu, to znaczy organizowana jest parada motocykli ze względu na zainteresowanie pana młodego, no ale zobaczymy na co czas pozwoli. Poza tym idę na miasto z koleżanką z klasy, z którą nie widziałam się calutkie wakacje, a później jeśli się uda to wpadnie do mnie Marta na noc.

Ostatnio stałam się wielbicielką lakierów do paznokci Safari, które może nie są bardzo dobre jakościowo, ale zadowalające jeśli chodzi o krótkoterminowe malowanie :D Dodatkowo niska cena, bo tylko 5 zł, no i akurat ja je kupuje na pasażu Biedronki, aczkolwiek można je dostać w wielu miejscach. Stałam się posiadaczką takich odcieni jak te:


Znalazłam również ciekawy sposób na wykorzystanie tego lakieru. Można się pobawić :)


No więc oto kolejne kolory:


Odcień miętowy, którego używałam tylko na próbę i muszę przyznać, że wygląda cudownie :)


Niby zwykły róż, ale na paznokciach wygląda bardzo efektownie, kolor jest bardzo intensywny.
Znajdzie się w moim wyposażeniu jeszcze kilka innych, ale zamieszczę zdjęcia wtedy, kiedy użyję lakieru. Tymczasem ja uciekam spać, trzymajcie się i do jutra :)







4 komentarze:

  1. mega ci wyszły paznokcie :) http://stylevin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paznokcie, cudneee *.*
    Zapraszam do siebie!! by-michii.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas w sklepie lakiery Safari są po 2,50 zł ;o

    OdpowiedzUsuń